beantwoord

sms bericht van tele2 over stoppen prepaid

• 15 november 2019
  • 3 reacties
  • 334 x bekeken

Ik kreeg gisteren een sms bericht over het feit dat Tele2 stopt met prepaid, en dat ik kosteloos kan overstappen voor 15 december enz..…

Ik heb geen prepaid van Tele2, maar van *Bliep, moet ik nu toch overstappen, of blijft *Bliep wel de prepaid service voortzetten?

icon

Beste antwoord door Librarian 15 november 2019, 17:18

Inmiddels een reactie gehad van *Bliep dat de bewuste sms NIET geldt voor *Bliep kanten.

En een nieuw sms bericht van Tele2 met volgende inhoud.

Beste Bliep klant, we stuurden je per ongeluk een sms met een code en een aanbieding. Helaas was deze niet voor jou bedoeld. Aanvragen via de website worden niet behandeld. Excuses voor de verwarring! Vriendelijke groet, Tele2

Dus het lijkt er op dat *Bliep dus niet stopt.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Nee, Blieb gaat ook stoppen. Is namelijk een variant/label van Tele2 prepaid.

Inmiddels een reactie gehad van *Bliep dat de bewuste sms NIET geldt voor *Bliep kanten.

En een nieuw sms bericht van Tele2 met volgende inhoud.

Beste Bliep klant, we stuurden je per ongeluk een sms met een code en een aanbieding. Helaas was deze niet voor jou bedoeld. Aanvragen via de website worden niet behandeld. Excuses voor de verwarring! Vriendelijke groet, Tele2

Dus het lijkt er op dat *Bliep dus niet stopt.

Reputatie 7
Badge +1

Bliep is van United Telecom NV (België) en geen onderdeel van Tele2. Vandaar dat het niet geldt voor Bliep. Bliep maakt gebruik van het Tele2 netwerk en zal waarschijnlijk zelf afspraken gaan maken met T-Mobile of een andere provider. Bliep klanten zullen later worden geïnformeerd.