vraag

Simkaart verlopen

• 27 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 219 x bekeken

Hoe kan ik een afgesloten prepaid telefoonnummer weer activeren ?

Tijdens mijn vakantie gebruik ik mijn werksim en blijkbaar heeft tele2 mij omstreeks 27 July sms jes gestuurd op op te waarderen, deze heb ik helemaal over het hoofd gezien.

Deze week is mijn SIMkaart geblokeerd en zelfs opwaarderen lukt niet.
Hoe krijg ik mijn oude nummer weer terug, na 12 jaar klant hebben veel mensen dit nummer....

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als de simkaart echt verlopen is, dan houdt het op. Je kunt dit controleren door het nummer vanaf een andere aansluiting te bellen. Hoor je 'nummer niet in gebruik' dan is het klaar. Als het gesprek in voicemail terecht komt, dan is het een kwestie van opwaarderen om opnieuw te kunnen bellen. Doe dat dan via mijn.tele2.nl.
Als het nummer zo belangrijk is zou je daarna een klein abonnement kunnen overwegen, dan kan dit niet meer gebeuren.
Reputatie 4
Badge +2
Je kan nog een poging wagen door te vragen of je over kan gaan naar een abonnement met nummerbehoud, nee heb je, ja kan je heel misschien krijgen.
Het lijkt mij niet normaal dat je een klant na 12 jaar en na 3 x een SMS je sturen binnen een maand een telefoonnummer laat vervallen, niet kan helpen. Ze hebben mijn post en mail adres. Ik verwacht van Tele2 dat ze dit technisch kunnen verhelpen.
Reputatie 5
Badge +1
Ik hoop het voor je. Volgens mij is het gewoon technisch weg is weg. Je kunt morgenvroeg bellen of wachten tot er een moderator zich morgen of overmorgen meldt.
Reputatie 7
Badge +4
Het lijkt mij niet normaal dat je een klant na 12 jaar en na 3 x een SMS je sturen binnen een maand een telefoonnummer laat vervallen, niet kan helpen. Ze hebben mijn post en mail adres. Ik verwacht van Tele2 dat ze dit technisch kunnen verhelpen.

Bij prepaid tellen de jaren niet zo.. elke 12 maanden minimaal 10 euro opwaarderen is voor providers niet zoveel waard als een abonnement klant. De sim in de lucht houden, een opwaardeer systeem hebben en nu ook nog klantenservice bedrijven kost gewoon een hoop geld. Met prepaid is het aan de klant om de sim actief te houden, als je daar niet mee bezig wilt zijn moet je een abonnement nemen.
Reputatie 5
Badge +1
Hoe ging het je eigen nummer bellen?
Reputatie 3
Badge
Hi,

een vervallen prepaid nummer valt niet te her-activeren.

wanneer je niet op tijd hebt opgewaardeerd, komt je prepaid nummer na een paar waarschuwingen inderdaad te vervallen.
Dit valt helaas niet terug te draaien 😟 Ook niet wanneer we je emailadres en adres hebben..

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Badge
Omdat er geen reactie meer binnengekomen is, sluit ik dit topic.
Nog vragen? Dan kun jeen nieuwe topic starten.

Nog een fijne dag.