beantwoord

Simkaart niet herkend

• 15 februari 2015
  • 4 reacties
  • 668 x bekeken

Bij een simlock vrije telefoon heb ik een tele2 prepaid kaart gekocht. De telefoon herkent de simkaart niet. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 14 maart 2015, 16:22

Hay g.blom,

Ik heb geen gegevens meer van je ontvangen. Helaas kan ik je zonder deze gegevens niet verder helpen. Als je nog vragen hebt of problemen ervaart laat het me dan weten.

Fijn weekend,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hay g.blom,

Leuk dat je bij ons je prepaid kaart hebt gekocht 🙂! Welke melding krijg je precies te zien wanneer je de simkaart in de telefoon stopt? En weet je 100% zeker dat de telefoon simlockvrij is? Heb je de simkaart al geactiveerd? Dat kan je hier doen. Als dat niks verandert wil je dan eens proberen of de telefoon een andere simkaarten wel herkent? Dan kunnen we uitsluiten of het probleem door de simkaart of door de telefoon wordt veroorzaakt. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn.

Groetjes,

Velma
Ik krijg de melding "ongeldige SIM".
Een SIM van een ander merk doet het wel.

De SIM kaart hoeft -en kan- niet geactiveerd worden want het is een pre paid kaartje zonder abonnement. Bij melden via de website krijg ik een melding dat het telefoon nummer niet bekend is bij Tele 2.
Reputatie 4
Badge +5
Hay g.blom,

Zou je mij een privé bericht willen sturen met je NAW-gegevens en klantnummer? Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht. Ik zal dan nagaan waardoor je deze melding krijgt.

Groetjes,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hay g.blom,

Ik heb geen gegevens meer van je ontvangen. Helaas kan ik je zonder deze gegevens niet verder helpen. Als je nog vragen hebt of problemen ervaart laat het me dan weten.

Fijn weekend,

Velma