beantwoord

SIMkaart geblokkeerd nu heb ik dat nummer heel erg nodig wat moet ik doen?

• 22 januari 2015
  • 2 reacties
  • 1118 x bekeken

Mijn simkaart is nu al een tijdje geblokkeerd.
Kan ik nu op een of andere manier een nieuwe aanvragen met het zelfde nummer of wat kan ik het best doen?
De reden dat mijn simkaart geblokkeerd is, is omdat ik 6 maanden niet heb gebeld op nieuw beltegoed erop het gezet.
Ik heb het nummer nodig voor origin.
icon

Beste antwoord door Natascha van Tele2 26 januari 2015, 09:48

Balen zeg dat je simkaart geblokkeerd is omdat je deze lange tijd niet hebt gebruikt. Wanneer je simkaart is geblokkeerd omdat je hem lange tijd niet hebt gebruikt komt het telefoonnummer te vervallen.

Om te kijken welke mogelijkheden er nog zijn wil ik graag in het systeem kijken. Kun je mij in een privébericht de volgende gegevens versturen:
Naam, achternaam, straatnaam, huisnummer, postcode, woonplaats, klantnummer en/of geboortedatum.

Door op mijn naam/foto te klikken en dan op de paarse knop kun je mij een privébericht versturen.
Wanneer ik deze heb ontvangen ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Groetjes,

Natascha
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge +4
Balen zeg dat je simkaart geblokkeerd is omdat je deze lange tijd niet hebt gebruikt. Wanneer je simkaart is geblokkeerd omdat je hem lange tijd niet hebt gebruikt komt het telefoonnummer te vervallen.

Om te kijken welke mogelijkheden er nog zijn wil ik graag in het systeem kijken. Kun je mij in een privébericht de volgende gegevens versturen:
Naam, achternaam, straatnaam, huisnummer, postcode, woonplaats, klantnummer en/of geboortedatum.

Door op mijn naam/foto te klikken en dan op de paarse knop kun je mij een privébericht versturen.
Wanneer ik deze heb ontvangen ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Groetjes,

Natascha
Reputatie 7
In eerste instantie vervalt het nummer nog niet na blokkade! Als het goed is wordt de prepaid simkaart na 6 maanden niet opwaarderen geblokkeerd, maar heb je daarna nog 6 maanden om de simkaart te activeren! Je nummer zou dus gewoon nog beschikbaar moeten zijn na opnieuw opwaarderen mits je dat binnen 6 maanden na het blokkeren doet.