beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

• 31 maart 2015
  • 7 reacties
  • 511 x bekeken

Hoi, ik heb sinds vandaag mijn nieuwe simkaart binnen, sim only prepaid.
Hier voor zat ik bij een andere provider.
Nu wil ik mijn simkaart online activeren zoals in het boekje staat maar als ik dat wil doen geeft de site aan dat ik een onjuist nummer heb.
Ik wil graag dat dit zo snel mogelijk opgelost word.
icon

Beste antwoord door Jefta van Tele2 2 april 2015, 21:38

Hoi Mireillex,

Dat schiet niet echt op dan! Heb je dit via deze link gedaan? Gaat het mis bij het invullen van jouw mobiele nummer of het simkaartnummer?

Let me know!

Groetjes,
Jefta
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge +5
Hoi Mireillex,

Dat schiet niet echt op dan! Heb je dit via deze link gedaan? Gaat het mis bij het invullen van jouw mobiele nummer of het simkaartnummer?

Let me know!

Groetjes,
Jefta
Geachte meneer Jefta,

Wat jammer dat u deze link post aangezien deze bedoeld is voor mensen met een abonnement, dit toont maar weer eens aan dat het forum team zeer incompetent is en voorgefabriceerde reacties plaatst onder problemen die mensen ondervinden.

Groetjes,
Henk
Ja Jefta een keer een verkeerde link en het hele forum team is incompetent en plaatst voorgefabriceerde reacties volgens Henk.:) Hij weet nog steeds niet dat dit een klantenforum is want dat hebben we al geprobeerd uit te leggen. Henk heeft al door hoe het allemaal werkt en gaat er werk van maken bij Radar hoor.
De consumentenbond zal het ook graag horen Henk. Je advocaat krijgt het druk de komende tijd vrees ik
Wat is er verkeerd aan de link van Jefta?

Wat is er verkeerd aan de link van Jefta?

Niets WhTurner,

De link is gewoon voor prepaid......
Reputatie 7
Badge +5
Dat is ook zijn probleem, probeert in de verkeerde opwaardeer-pagina's gratis geld te genereren.
Denkt dat het flappentappen zijn ofzo.
Never mind, ik lees het wel in de extra editie van de Televaag allemaal.
Hoop allen maar voor hem dat hij weet dat hij 1x per half jaar met minimaal 10 euro moet opwaarderen anders verliest hij alles weer wat hij getapt heeft.