beantwoord

sim only

• 9 september 2020
  • 1 reactie
  • 95 x bekeken

Ik heb een maandelijke opzegbaar abonnement bij kpn en ik heb een nieuwe abonnement bij tele2 gestart dat ook sim only is en maandelijks opzegbaar en zonder telefoonnummer behoud. Is mijn abonnement bij kpn stopgezet? En waarom moet ik een contract tekenen als ik sim only en maandelijks opzegbaar contract heb?

icon

Beste antwoord door eric 9 september 2020, 12:10

Als je geen nummerbehoud bij Tele2 hebt aangevraagd dan loopt je KPN abonnement gewoon door. Dat zul je zelf moeten opzeggen.

Als je een abonnement hebt hoort daar een contract bij. Het maakt niet uit of dit maandelijks of per 2 jaar opzegbaar is. In dit contract staan jouw rechten en plichten en natuurlijk ook welke bundels tegen welke prijs je hebt besteld.

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Als je geen nummerbehoud bij Tele2 hebt aangevraagd dan loopt je KPN abonnement gewoon door. Dat zul je zelf moeten opzeggen.

Als je een abonnement hebt hoort daar een contract bij. Het maakt niet uit of dit maandelijks of per 2 jaar opzegbaar is. In dit contract staan jouw rechten en plichten en natuurlijk ook welke bundels tegen welke prijs je hebt besteld.

Reageer