beantwoord

Short code 1260 nog geldig ?


Ik probeer WEBMAANDXL te activeren, maar krijg foutmelding terug als ik dit naar 1260 stuur.
Is er wat veranderd ?
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 11 mei 2016, 14:09

Het is een beetje veranderd inderdaad.
We hebben de bundels aangepast en de prijzen zijn ook genadeloos laag.
Check https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/ voor alle details, en dan met name het kopje Extra Internetbundels.
Voor Prepaid zijn er andere tarieven.
Die staan hier: Tarieven Mobiel - Tele2 Prepaid
Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Het is een beetje veranderd inderdaad.
We hebben de bundels aangepast en de prijzen zijn ook genadeloos laag.
Check https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/ voor alle details, en dan met name het kopje Extra Internetbundels.
Voor Prepaid zijn er andere tarieven.
Die staan hier: Tarieven Mobiel - Tele2 Prepaid
Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.
Groet,
Ben
Maar dit zijn toch niet de internet bundels die je kan activeren wanneer je prepaid kaart hebt van Tele2?? Dan moet je voor 100MB het bericht WEBMAANDL sturen naar 1260 en betaal je 5 euro. Tenminste dat staat op de website van Tele2.

Alleen kan voor 2de dag op rij al niet activeren. Krijg melding terug dat bericht foutief.
En dus nu al 3x sms a 35 cent betaald ...
Reputatie 6
Badge +5
Dat zijn inderdaad de tarieven en codes voor mobiele abonnementen.
Voor Prepaid gelden andere tarieven en moet je de sms naar een ander nummer sturen inderdaad.
Maar je zegt dat het niet werkt bij jou?
Dat is vreemd.. krijg je een sms terug dat het niet klopt?
Wat staat er precies in dat bericht?
Ik hoor het graag van je. Groet, Ben
Heb de telefoon niet bij de hand, die is met mijn dochter mee naar school.
Maar het is bericht in trant van 'inhoud bericht sms is niet correct'. Uiteraard gecontroleerd, maar toch echt WEBMAANDL verstuurd naar 1260, dus precies zoals zou moeten. Zowel gisterochtend als vandaag geprobeerd. Vanochtend was ongeveer om 7:29 uur. Misschien dat jullie bericht kunnen terugvinden in logs?
En vorige week maandag geen probleem met verzenden/activeren.
Of moet misschien oude bundel (nog paar mb beschikbaar) helemaal op zijn voordat nieuwe bundel geactiveerd kan worden?
Reputatie 6
Badge +5
Okay, jammer dat we het niet nu kunnen testen.
Maar laten we het later weer proberen. Probeer het dan nog een keer.
Werkt het niet, dan gaan we samen zoeken naar een oplossing.
Ik kan niet zien in wie je bent op dit moment.
Het is een openbaar forum waar iedereen mee kan praten.
Maar, mocht het nodig zijn, dan kan ik verder onderzoek doen straks.
Ik wil graag dit eerst proberen. Hou me op de hoogte.
Groet,
Ben
Bericht dat ik ontvang, zojuist weer is 'Beste klant, de inhoud van uw SMS is onjuist. Probeer het opnieuw. Groet Tele2'. Nu dus al 5 sms a 35 cent verstuurd ... Zucht
Telefoonnr staat op Leandra van Ooststoom, maar lijkt mij niet handig om hier haar nr te plaatsen ....
Reputatie 6
Badge +5
Weer niet gelukt dus.
Dat is vervelend. Okay, laten we er verder naar kijken.
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ben.
Dan kan ik voor je aan de slag.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Dag Ben,

ik heb gelijk nadat je eergisteren vroeg om de gegevens via een prive bericht te delen, een berichtje gestuurd. Maar ik heb helaas nog geen antwoord gekregen .... Weet je ondertussen meer??

groet, Karen
Reputatie 6
Badge +5
Ik heb je nog een privébericht gestuurd Karen.
Hierbij denk ik dat we de zaak nu kunnen afronden.
Ik hoor het graag als er nog iets anders is. Groet, Ben