beantwoord

Roaming kosten

• 2 juli 2018
  • 4 reacties
  • 1049 x bekeken

Ik heb een prepaid sim kaart van Tele 2 hierop zit geen internet!!!! Echter nu moet ik Roaming kosten betalen, ik dacht dat roaming data was voor internet en niet voor bellen?
icon

Beste antwoord door eric 2 juli 2018, 20:46

Met een prepaid kaart van Tele2 kun je alle diensten gebruiken, zowel bellen als sms als data.
Als je in de EU gaat roamen betaal je dezelfde prepaid tarieven als binnen Nederland. Je betaald dus van je prepaid tegoed voor zowel bellen, sms als data.
Je toestel zal voor internet gebruik buiten Nederland wel mobiele data EN data roaming AAN moeten hebben staan. In Nederland is het mobiele data vinkje voldoende.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Met een prepaid kaart van Tele2 kun je alle diensten gebruiken, zowel bellen als sms als data.
Als je in de EU gaat roamen betaal je dezelfde prepaid tarieven als binnen Nederland. Je betaald dus van je prepaid tegoed voor zowel bellen, sms als data.
Je toestel zal voor internet gebruik buiten Nederland wel mobiele data EN data roaming AAN moeten hebben staan. In Nederland is het mobiele data vinkje voldoende.
Reputatie 6
Badge
Hoi Thhoog

Welkom op het forum van Tele2,

Ik heb het een en ander nagekeken, ik zie dat je een paar dagen geleden contact met ons hebt gehad,
En dat jullie een test hebben gedaan.
Je simkaart is geschikt voor het gebruik van mobiel internet, dat is ook gebeurd.
Je kan mobiele data uitschakelen om te voorkomen dat je toestel verbinding maakt met een mobiel netwerk.

Graag hoor ik of je nog verdere vragen hebt.

Fijne dag.

Arjan
Beste Arjan bedankt voor je info echter hadden we dit wel eerst van jullie mogen horen aangezien ons altijd is medegedeeld dat op dit nummer geen internet aanwezig kon zijn we moesten een nieuw abbonement afsluiten. Erg slordig mijn vrouw heeft een telefoon voor 2 simkaarten 1 voor internet en de andere zonder. Nu melden jullie dat er ook internet op de sim zit. Wat doen jullie ter compensatie

quote=Arjan van Tele2]Hoi Thhoog

Welkom op het forum van Tele2,

Ik heb het een en ander nagekeken, ik zie dat je een paar dagen geleden contact met ons hebt gehad,
En dat jullie een test hebben gedaan.
Je simkaart is geschikt voor het gebruik van mobiel internet, dat is ook gebeurd.
Je kan mobiele data uitschakelen om te voorkomen dat je toestel verbinding maakt met een mobiel netwerk.

Graag hoor ik of je nog verdere vragen hebt.

Fijne dag.

Arjan[/quote]
Reputatie 6
Badge
Hoi Thhoog

Helaas kan ik ik je niet compenseren,
Mijn collega heeft gissteren 5 euro aan je account toegevoegd., we achten je zelf verantwoordelijk voor de instellingen en het gebruik van je toestel.

Fijne dag,

Arjan