beantwoord

Registreren voor MijnTele2 lukt niet

• 12 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 527 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Ik heb gisteren mijn prepaid sim ontvangen. Ik probeer me te registreren, zodat ik het extra beltegoed krijg. Maar dat lukt niet: als ik mijn nummer (zonder 0) invul en emailadres, krijg ik de melding 'onjuist telefoonnummer'. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door pipodeclown 12 augustus 2018, 18:15

Heb je al een keer met het nummer gebeld of een sms gestuurd? Ik las eerder aan iemand een opmerking dat het bij hem gelukt was na het nummer gebruikt te hebben en (15-20 min) daarna te registreren.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge
En als je het nummer met een nul invult?
Nee werkt ook niet. Maar waarom zou je dat doen: de instructie zegt dat je het mobiele nummer zonder nul moet invullen...
Reputatie 7
Badge
Heb je al een keer met het nummer gebeld of een sms gestuurd? Ik las eerder aan iemand een opmerking dat het bij hem gelukt was na het nummer gebruikt te hebben en (15-20 min) daarna te registreren.
Reputatie 6
Badge

@LNBdJ Zo te horen gebruik je de juiste portal. Ik vermoed dan ook dat bovenstaande de oplossing is; een prepaidaansluiting zal soms eerst geactiveerd moeten worden en dat doe je door er eerst gebruik van te maken.

Laat je weten of het gelukt is?
Je hebt gelijk: na een keer bellen, werkt het wel. Bedankt voor de tip.