vraag

Registreren van prepaid geeft foutmelding

• 20 april 2016
  • 18 reacties
  • 522 x bekeken

Ik kan geen account aanmaken via deze link https://mijnprepaid.tele2.nl/Register

Bij het invullen van het telefoonnummer (zonder 0) krijg ik telkens de melding: "onjuist telefoonnummer". Ik weet echt zeker dat ik het juiste nummer op heb gegeven. Kan iemand mij helpen hierbij?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi leon77.
Bedankt voor je bericht.
Jammer dat het niet lukt om daar een account aan te maken.
Is het nummer ook al actief en staat er beltegoed op?
Ik wil je er graag bij helpen.
Vriendelijke groet,
Ben
Hoi Ben,

Ja het nummer is actief. Als ik het beltegoed opvraag met *111# dan krijg ik terug dat er 5 euro op staat. Hoe nu verder?

Groet,
Leon
Hier zelfde, heb het ook al telefonisch doorgeven aan de klantenservice. Is dus storing...
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt voor het doorgeven heren.
Ik ga er werk van maken en uitzoeken wat er aan de hand is.
Groet,
Ben
Al zicht wanneer het opgelost is?
Reputatie 6
Badge +5
Hebben jullie er nog last van?
Ik heb gecheckt en hier lijken er geen problemen te zijn.
Ik hoor het graag van jullie.
Groet,
Ben
Helaas..
"Onjuist telefoonnummer"

Daarnaast staat in de handleiding die bij de sim zit:
"Heb je je Prepaid+ online gekocht, dan hoef je je niet meer te registreren en krijg je deze € 5,- extra gratis beltegoed automatisch."

Dat lijkt ook niet te gebeuren, want tegoed is nog steeds € 5,-.

Kortom, registreren en die 5 euro extra bijschrijven werkt (nog) niet.
Reputatie 6
Badge +5
Heb je Prepaid+ gekocht, of de normale variant mslaats?
Is er verschil tussen dan? Want heb deze gekocht: https://www.tele2.nl/shop/mobiel/prepaid/sim-only/
Reputatie 6
Badge +5
Het is in principe hetzelfde ja.
Je krijgt alleen net iets meer tegoed als je de stappen doorloopt met registreren.
Helaas komen we dus nog niet echt verder.
Ik wil graag verder kijken of alles correct staat bij onze systemen.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen:Privébericht naar Ben.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Nog steeds dezelfde foutmelding. Ik heb je nu even een prive bericht gestuurd met mijn gegevens Ben.

Groet,
Leon
Ik heb ook een bericht gestuurd Ben omdat ik het ook niet voor elkaar krijg.
Ik heb ook een bericht gestuurd Ben omdat ik het ook niet voor elkaar krijg.

Heb jij al antwoord? Ik nog niet.
Is er al meer bekend?

Ook ik heb het zelfde probleem. Ik heb een bericht ontvangen dat mijn nieuwe prepaid sim is geregistreerd en dat ik 5 euro extra beltegoed zal krijgen. Maar ik kan zelf niet inloggen of registreren.

Het lijkt erop dat tele2 zelf de registratie uitvoert voor een prepaid+, maar dat je daarna zelf niets meer kunt doen.

Volgens tele2 support komt het omdat het nummer nog niet is geactiveerd. Door een keer te bellen zou het moeten werken, maar bij mij geeft ook dat nog geen succes.
Ik heb ook een keer gebeld en vervolgens nog een keer geprobeerd te registreren maar dit heeft geen effect. Ik krijg nog steeds de melding 'onbekend nummer'. Ik heb wel een privé bericht ontvangen via dit forum van een tele2 medewerker dat ze er mee bezig zijn maar daar is nog niks uit gekomen. Ben benieuwd wanneer het opgelost gaat worden.
Vandaag heb ik mijn beltegoed handmatig opgewaardeerd en ik kan nu inloggen op mijn tele2.

Het extra beltegoed van 10 euro heb ik echter niet ontvangen. Ook de 5 euro die ik zou krijgen na registratie heb ik nog niet gekregen.

Over de 5 euro heb ik wel een email bevestiging gekregen, maar de twee dagen die het kan duren voor het is bijgeschreven zijn inmiddels verstreken.
Gisteren kreeg ik een welkoms-sms van Tele2 Prepaid+. Vervolgens heb ik nog een keer proberen te registeren en toen lukte het wel. Ook de extra 5 euro beltegoed werd bijgeschreven. De extra 10 euro die in het boekje vermeld staat is nog niet bijgeschreven.
Ik heb net gezien dat ook bij mij de 5 euro is bijgeschreven en ook de extra 10 euro is bijgeschreven nadat ik met 10 euro heb opgewaardeerd.