beantwoord

Registratie SIM-kaart mislukt

Ik krijg op mijn mobiele Prepaid telefoon de volgend foutmelding:

# Registratie SIM-kaart mislukt

Ik heb deze mobiele telfoon al jaren. Er stond nog voldoende beltegoed op. Jaarlijks krijg ik een schriftelijke mededeling dat er wat beltegoed bij moet worden gezet. Maar volgens mij was dat nog niet zover.

Ik heb het kaartje ook in een andere telefoon geprobeert. Echter zonder resultaat.

Ik gebruik de telefoon niet frequent, maar wil deze wel gewoon aanhouden o.a. omdat ik het nummer soms gebruik om ergens ‘in te loggen’.

Kan Tele2 niet bereiken via email, het emailadres dat op de ‘eenmalig verstrekte’ kaart staat, met hierop alle codes zoals personnlijke code, Pin code en PUK code, dat emailadres werkte niet.

Ik zit met mijn handen in het haar.

Wie kan mij helpen?

Bij voorbaar dank,

Jan

icon Beste antwoord door eric 11 maart 2019, 10:00

dongenvj schreef:

Theo resp. Eric,

Bedankt voor je antwoord.

Dat zou wel eens kunnen, maar dan zou ik het SMSje toch terug moeten kunnen vinden, lijkt me.
Volgens mij kreeg ik in het verleden ook altijd nog een ‘brief’. En het opwaarderen doe ik normaliter vrij snel.
Maar ik gebruik de telefoon niet zo vaak en de tijd gaat snel, dus ....

Ik zal morgen maar snel contact opnemen met Tele2.

Zou het helpen als ik gwoon opwaardeer met bijv. 10 euro, of zou ik die dan misschien ook nog kwijt zijn?

De smsjes worden maar 1 week geprobeerd om af te leveren. Als je toestel uitstond konden die dus niet aankomen en na 1 week vervallen. Een brief sturen doen ze zeker niet. Prepaid sims zijn vaak niet eens voorzien van NAW gegevens, je kunt ze annoniem krijgen.
Tot slot, als de tijdsduur verlopen is, dan is het nummer voorgoed weg en heeft opwaarderen geen zin meer. Waarschijnlijk accepteert het sysyeem geen opwaardering omdat het nummer niet bestaat..

Maar duudelijkheid zul je snel krijgen van moderators. Die kunnen in de systemen kijken.

Bekijk origineel bericht

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +1
Tele2 heeft geen email adres. Het beste is morgenvroeg bellen met helpdesk.
Reputatie 7
Badge +4
Het klinkt toch alsof je de deadline van opwaarderen hebt gemist. Dat gebeurt per sms, 2 weken voordat de kaart wordt geblokkeerd.
Theo resp. Eric,

Dat zou wel eens kunnen, maar dan zou ik het SMSje toch terug moeten kunnen vinden, lijkt me.
Volgens mij kreeg ik in het verleden ook altijd nog een ‘brief’. En het opwaarderen doe ik normaliter vrij snel.

Zou het helpen als ik gwoon opwaardeer met bijv. 10 euro, of zou ik die dan misschien ook nog kwijt zijn?
Reputatie 5
Badge +1
Ik zou maar eerst bellen. Zonodig koop je daar een nieuwe sim voor.
Reputatie 5
Badge
Hoi dongenvj,

Niet leuk dat je geen diensten hebt,

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Arjan

Ik kijk dan even na wat er aan de hand is
Reputatie 7
Badge +4
dongenvj schreef:

Theo resp. Eric,

De smsjes worden maar 1 week geprobeerd om af te leveren. Als je toestel uitstond konden die dus niet aankomen en na 1 week vervallen. Een brief sturen doen ze zeker niet. Prepaid sims zijn vaak niet eens voorzien van NAW gegevens, je kunt ze annoniem krijgen.
Tot slot, als de tijdsduur verlopen is, dan is het nummer voorgoed weg en heeft opwaarderen geen zin meer. Waarschijnlijk accepteert het sysyeem geen opwaardering omdat het nummer niet bestaat..

Maar duudelijkheid zul je snel krijgen van moderators. Die kunnen in de systemen kijken.

Reageer