vraag

PUK kwijt

• HJF
  • Durft te posten
  • 1 reactie
Mijn Prepaid toestel is geblokkeerd.
Ik ben de PUK kwijt en inloggen op Mijn Tele2 lukt helaas ook niet. Wel voor mijn vaste telefoon en internet maar dat helpt niet.
Wat nu?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge
HJF schreef:

Mijn Prepaid toestel is geblokkeerd.
Ik ben de PUK kwijt en inloggen op Mijn Tele2 lukt helaas ook niet. Wel voor mijn vaste telefoon en internet maar dat helpt niet.
Wat nu?

Hoi @HJF, en nu helaas helemaal niks.... nee grapje. Als het goed is kan een moderator @Arjan van Tele2 of @Emiel van Tele2 jou helpen, ze dienen wel informatie van jou te krijgen maar dat kan je ze tegen die tijd sturen als ze hier reageren 😉 . Dit zal waarschijnlijk morgen worden.
Reputatie 5
Badge
Btw @HJF waarom kan je niet meer inloggen in Mijn Tele2? je zou toch je wachtwoord kunnen opvragen met je email adres waarbij je bent geregistreerd en dan een nieuw wachtwoord aanvragen of heb je dit al geprobeerd?
simnlru schreef:

Btw @HJF waarom kan je niet meer inloggen in Mijn Tele2? je zou toch je wachtwoord kunnen opvragen met je email adres waarbij je bent geregistreerd en dan een nieuw wachtwoord aanvragen of heb je dit al geprobeerd?

Heb ik geprobeerd. Mijn prepaid heb ik al vele jaren en ik herinner me niet dat ik geregistreerd heb. In elk geval krijg ik melding van onbekend mailadres.
Reputatie 5
Badge
HJF schreef:

simnlru schreef:

Heb ik geprobeerd. Mijn prepaid heb ik al vele jaren en ik herinner me niet dat ik geregistreerd heb. In elk geval krijg ik melding van onbekend mailadres.

Ah duidelijk dan zou ik wachten op de Moderators, die kunnen dat waarschijnlijk wel regelen zoals ik in me eerdere bericht aangaf.
Reputatie 5
Badge
Hoi HJF

Welkom op het forum van Tele2.

Ik heb je pukcode in een een persoonlijk bericht gegeven.

Groet,

Arjan