beantwoord

PUK Code Prepaid kwijt

  • 28 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 296 x bekeken

Goede morgen,
ik ben de PUK code van mijn Prepaid kwijt. Bij het opvragen van de PUK code via de site (https://www.tele2.nl/mobiel/pukcode/) werd aangegeven dat het nummer niet werd herkend.
Gisteren 40 minuten in de wacht gestaan bij de helpdesk, toen eruit gegooid. Bij opnieuw terug bellen, bleek dat pas na 20 minuten dat er nog 10 wachten de voor mij waren (Dat zou waarschijnlijk nog zeker een 50 minuten in de wacht betekenen)
Vandaar maar even via het Forum.

Kunnen jullie mij helpen de PUK code te achterhalen ?
Alvast bedankt !
Onco.
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 1 september 2016, 16:06

Dank voor je privebericht. Ik heb je PUK code in een privebericht gestuurd 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Onco,

Heb je je prepaid al geregistreerd? Want anders kan het systeem je inderdaad niet terugvinden. Je PUK code staat trouwens ook op de simkaart die je hebt ontvangen.
Ik hoor het graag van je.

Groetjes Tom
Hoi Tom,
ik heb een poging gedaan om me te registreren. Dat gaat echter met een SMS, die kan ik niet ontvangen omdat ik mijn PUC code niet weet.

Gr. Onco
Reputatie 4
Badge +3
Heb je al op het kaartje gekeken waar je je simkaart uit hebt gedrukt?
Hoi Tom,
die heb ik niet kunnen vinden helaas.
gr. Onco
Reputatie 4
Badge +3
Ik kan de PUK code voor je achterhalen, maar dan heb ik eerst ter verificatie een privébericht met je volledige naam, adres en woonplaats en je geboortedatum van je nodig.
Reputatie 4
Badge +3
Dank voor je privebericht. Ik heb je PUK code in een privebericht gestuurd 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.