beantwoord

problemen met tele2

• 17 september 2018
  • 9 reacties
  • 1097 x bekeken

Beste Tele2,

Jullie telefonisch bereiken lukt totaal niet, al meerdere weken lukt het niet om iemand aan de lijn te krijgen of die mijn probleem kan oplossen. Als je belt naar de klantenservice krijg je standaard te horen dat de wachttijd langer is dan gebruikelijk en ik het op een ander tijdstip nogmaals mag proberen...
Dan maar op deze manier proberen en hopen dat jullie mijn problemen kunnen oplossen.

probleem 1: op 28 augustus 2018 kreeg ik bericht per mail en per sms dat nummerweergave voor uitgaande gesprekken is uitgeschakeld. Ik heb hier niet om gevraagd of dit aangegeven. Graag wil ik dit graag weer ongedaan hebben. Nu bel ik altijd privé. Dit staat in mijn telefoontoestel wel goed ingesteld.

probleem 2: elke dag worden er automatisch 2 sms-jes verstuurd naar het telefoonnr van mijn vrouw a€0,10 per bericht. Dit gaat dus zonder dat ik het wil van mijn beltegoed af, en mijn vrouw heeft er niks aan.

Graag zie ik beide problemen snel opgelost worden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 26 september 2018, 11:15

Hi Dirkse1984,

Ik heb je nummer gevonden. Ik heb een aanpassing gedaan in de instellingen, zou je willen controleren of je nu niet meer anoniem belt?

Daarnaast gaf je al privé aan dat je mobiel geen sms meer stuurt naar je vrouw. Hoe dit kon is mij een raadsel, maar ben blij te lezen dat dit is gestopt.

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Al mocht je ze alsnog willen spreken ....
Een paar weken geleden had ik ze ook nodig en kreeg toen ook dat bandje te horen. Tweemaal gebeld en tweemaal datzelfde bandje. De tweede keer was precies om 9 uur en ik ben aan de lijn gebleven, verrassend genoeg kreeg ik ze snel aan de lijn.
Wie weet gaat dat ook bij jou op 🙂
Reputatie 4
Badge
Hi Dirkse1984,

Ik zou graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Mobielnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

En wat voor sms wordt er verstuurd vanaf jou mobiel naar je vrouw?

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Dag Hinke,

Ik heb je 3 dagen geleden een prive bericht gestuurd, maar heb nog geen reactie.
Het begint enorm vervelend te worden dat wie ik ook bel, ik altijd prive bel door een verkeerde instelling in jullie systeem.
Ik heb dit nummer ook voor mijn werk nodig. Mensen kunnen nu niet zien door wie ze gebeld worden omdat mijn nummerweergave bij jullie in het systeem uitstaat.

Ik hoop op een hele snelle oplossing...
Reputatie 7
Badge +4
Dit is een forum waar klanten met elkaar praten en moderators met een eigen account ook meepraten.
Directe klantenservice is alleen telefonisch ondanks dat je op piekuren soms wat langer in de rij staat. Hinke werkt niet elke dag, dus op zaterdag een bericht naar haar versturen leidt niet direct tot actie.
Reputatie 4
Badge
Hi Dirkse1984,

Ik heb je een privébericht gestuurd. Het door jou opgegeven mobiele nummer is bij ons niet bekend in het systeem, ik ontvang graag het juiste nummer.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Dirkse1984,

Ik heb je nummer gevonden. Ik heb een aanpassing gedaan in de instellingen, zou je willen controleren of je nu niet meer anoniem belt?

Daarnaast gaf je al privé aan dat je mobiel geen sms meer stuurt naar je vrouw. Hoe dit kon is mij een raadsel, maar ben blij te lezen dat dit is gestopt.

Groetjes,

Hinke
Dank voor het oplossen. Het probleem van anoniem bellen is ook opgelost.

Hartelijke groet,
Erik
Geen beeld meer ?????
Reputatie 4
Badge
@Dirkse1984 Super om te horen!

@Faatjexxx Bedankt voor je reactie, maar volgens mij is dit niet van toepassing op deze topic.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.

Dank je wel.

Groetjes,

Hinke