beantwoord

prijs mobiel

• 26 juni 2018
  • 13 reacties
  • 2438 x bekeken

Hoe kan het dat je wanneer je bij jullie een telefoon koopt de prijs lager is en kun je een nummer van een prepaid kaart ook meenemen en duurt dit dan ook zo lang.
icon

Beste antwoord door HetGezegde 27 juli 2018, 18:35

Ik heb nu een mobiel met een prepaidkaart en tel nummer kan ik mijn telefoonnummer gelijk meenemen bij aanschaf van de Samsung A5

Uiteraard.
Geef aan dat je je nummer wilt houden bij de bestelling.
Lukt het niet? Bestel dan telefonisch 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tele2 wil graag zijn marktaandeel vergroten EN dat haar klanten gebruik maken van 4G en 4G bellen. Tele2 verkoopt alleen toestellen die hieraan voldoen, en dat verlaagt de kostprijs die zij moet betalen als jouw oudere telefoon belt via 3G. Dat kopen ze in via T-Mobile.
Als de prepaid van een andere provider is kun je die in het nummerbehoud veld invoeren. Je ontvangt dan een sms en als je die beantwoord zal dat nummer inderdaad worden overgenomen van die andere provider naar het Tele2 abonnement. Meestal duurt dat 5-10 werkdagen, afhankelijk hoe snel de oude provider het nummer vrijgeeft. De porteerdatum wordt ook per sms bevestigd. Je telefoon (met sim) krijg je gelijk na de bestelling opgestuurd.
oke bedankt voor deze info maar ik heb ook al verschillendeprijzen gezien va de vaste kosten bij de samsung a5 en helaas de winkels zijn niet bij ons in de buurt en ik waarschijnlijk hulp nodig heb bij installeren van de telefoon
Reputatie 6
Badge +1
Bedoel je de backup maken en overzetten? Daar zijn tooltjes voor. Wat voor hulp precies zoek je? Merk en type van beide toestellen is dan van belang.....
Ik heb nu nu nog een werkende Alcatel pop 7 met een KPN prepaid maar ik wil een nieuwe kopen en dacht aan een samsung A5 , alleen ik heb er weinig vertsand van en een winkel in de buurt is dan misschien wel gemakkelijker voor mij ook wanneer er iets verkeerd gaat
Alleen tele 2 is wel de voordeligste het scheelt best veel.
Reputatie 7
Badge +4
Van een Alcatel pop 7 kun je niet zoveel kopiëren hoor. Dus, schrijf de belangrijkste contactpersonen op een blaadje en voer die op je nieuwe smartphone (Met android) éénmalig in. ALs je van smartphone naar smartphone gaat zijn er wel tooltjes..

Er is een hele mooie aanbieding momenteel waardoor het toestel inderdaad nog maar 5 euro per maand kost!
https://www.tele2.nl/mobiel/smartphones/samsung-galaxy-a5-2017/
Mocht er een Tele2 winkel in de buurt zijn kun je daar ook langslopen, en anders helpen we je hier op het forum graag verder. https://www.tele2.nl/winkels/
Ja dat had ik ook gelezen maar ik woon in Zeeland dus de winkels zijn best ver voor mij alhoewel deze heb ik ook aan de praat gekregen .
Bedankt voor de info tot zover misschien heb ik je hulp een keer nodig.
Corrie.
Ja dat had ik ook gelezen maar ik woon in Zeeland dus de winkels zijn best ver voor mij alhoewel deze heb ik ook aan de praat gekregen .
Bedankt voor de info tot zover misschien heb ik je hulp een keer nodig.
Corrie.

Wist je dat je ook bij andere winkels dan alleen een Tele2 winkel terecht kunt voor hulp?
Stel er zit een Ritel, BelSimpel, PhoneHouse of andere telefoonwinkel in de buurt, dan kun je daar ook je toestel aanschaffen in combinatie met een abonnement (weet niet of dat ook voor de Galaxy A5 gaat, aangezien dit een promotie is en soms kunnen deze enkel via internet worden aangeschaft).
Kan dat (of niet) dan kun je (alsnog) voor eventuele hulp bij overzetten data, instellen van basisinstellingen terecht bij zo'n winkel.
Vaak kun je daarvoor ook terecht bij een computerwinkel/speciaalzaak. Soms hebben zulke zaken ook een monteur die aan huis komt.

Bespreek op voorhand even de kosten en je bent zo online!
Bedankt voor de info ik wacht nu maar af wanneer er weer een aanbieding komt en dan eerst even informeren of een van die zaken daarbij wilt helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Die aanbieding met een Samsung A5 is weer terug. Je betaald dan maar 5 euro per maand voor het toestel.
https://www.tele2.nl/mobiel/smartphones/samsung-galaxy-a5-2017/?data=2&voice=0&binding=24&cancelable=false
Die aanbieding met een Samsung A5 is weer terug. Je betaald dan maar 5 euro per maand voor het toestel.
https://www.tele2.nl/mobiel/smartphones/samsung-galaxy-a5-2017/?data=2&voice=0&binding=24&cancelable=false

Da's echt een lekker telefoontje voor die prijs.
bedankt ik ga gelijk even kijken
Ik heb nu een mobiel met een prepaidkaart en tel nummer kan ik mijn telefoonnummer gelijk meenemen bij aanschaf van de Samsung A5

Uiteraard.
Geef aan dat je je nummer wilt houden bij de bestelling.
Lukt het niet? Bestel dan telefonisch 🙂