vraag

Prepaidkaart bestellen lukt niet


Goedendag,

Ik heb deze week tot tweemaal toe geprobeerd een prepaid kaartje te bestellen via de site voor mijn zoon. Bestellen gaat goed, echter ik ontvang geen enkele reactie via de mail (zit niet in spam) en kom dus geen stap verder helaas. Het laatste bestelnummer was PREPX201059899.

Hoe nu verder?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 Reacties

Reputatie 1
Hallo jetzewestra,

er waren inderdaad problemen hiermee. Als het goed is zijn deze nu opgelost.

Tineke
Tineke van Tele2 schreef:

Hallo jetzewestra,

er waren inderdaad problemen hiermee. Als het goed is zijn deze nu opgelost.

Tineke



Ok, en moet ik nu opnieuw een bestelling plaatsen, of afwachten of e.e.a. nu binnenkomt?
Reputatie 1
Hallo jetzewestra,

je mag wel opnieuw de bestelling plaatsen.

Tineke
Tineke van Tele2 schreef:

Hallo jetzewestra,

je mag wel opnieuw de bestelling plaatsen.

Tineke



Nou Tineke, ik heb weer een nieuwe bestelling geplaatst (PREPX201060173).
We gaan het weer meemaken ☺
jetzewestra schreef:

Tineke van Tele2 schreef:

Hallo jetzewestra,

je mag wel opnieuw de bestelling plaatsen.

Tineke



Nou Tineke, ik heb weer een nieuwe bestelling geplaatst (PREPX201060173).
We gaan het weer meemaken ☺




Helaas nog steeds geen enkele reactie op mijn 3e bestelling (berichten staan niet in spam o.i.d. en het mail account ontvangt gewoon mail van andere verzenders)
Het goede nieuws: de mails zijn nu binnen. Maar dan wel alle drie.

Wat doe ik met de overige twee?
Ik zou even bellen met de afdeling Verkoop 0800 1602. Ik weet alleen niet zeker of zij ook de prepaids behandelen.
Gebeld en mail gestuurd. Morgen wordt de kaart geleverd. Tineke bedankt, leuk je (toevallig) ook nog gesproken te hebben. 🙂