beantwoord

Prepaid+ van Tele2 gratis € 20

• 3 september 2018
  • 8 reacties
  • 4460 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Tijdje geleden heb ik een Prepaid+ van Tele2 genomen en ik probeer al een tijdje de belovde gratis € 20 te krijgen zoals beschreven op de website, maar tevergeefs. Ik heb zojuist mijn beltegoed opgewardeerd, maar nog steeds geen gratis tegoed ontvangen.

Het is erg frustrerend dat het niet werkt zoals het beschreven staat op de website.
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 4 september 2018, 08:32

Hi setko,

Vervelend om te zien dat je de 10 euro gratis beltgegoed nog niet hebt ontvangen. Ik heb deze dan ook alsnog voor je toegevoegd.
Binnen enkele minuten wordt er een bedrag van 10 euro bijgeschreven op je simkaart.

Mijn excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dus 5 euro toen je de simkaart kreeg stonden die er niet op? Heb je ook al 10 euro opgewaardeerd zodat je die 10 euro extra ook kan krijgen?
Jewel, €5 stond erop, vervolgens heb ik het met €5 opgewardert.
Reputatie 7
Badge +4
Maar de voorwaarden geven aan dat je als je 10 euro opwaardeert er 10 euro bijkomt. Dus daar voldoe je dus niet aan.
https://www.tele2.nl/lightbox/voorwaarden-gratis-beltegoed-prepaid/
eric, waar staat dat in jouw link? Ik zie alleen "als je opwaardeert"
Inderdaad er staat niks over het op te waarderen bedrag en trouwens het resterend bedrag is er ook niet, beetje vaag. Nu lijkt het een kat en muis spel, wees nou gewoon duidelijk over wat je verkoopt. Uren frustratie over een simpel product als prepaid simkaart!
Reputatie 5
Badge
Hi setko,

Vervelend om te zien dat je de 10 euro gratis beltgegoed nog niet hebt ontvangen. Ik heb deze dan ook alsnog voor je toegevoegd.
Binnen enkele minuten wordt er een bedrag van 10 euro bijgeschreven op je simkaart.

Mijn excuses voor het ongemak!
Hallo Jeroen,

Het beltegoed staat er eindelijk op, bedankt voor de service.
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen