beantwoord

Prepaid uitportering

Voel me als klant slecht geholpen. Wil na jaren weg bij Tele2 omdat combi Ziggo en Vodafoon voordelig is. Nu kunnen ze me na een maand nog niet zeggen hoe het met een fout in jullie systeem staat. Vodafoon krijgt steeds de melding terug dat het simkaart nummer niet goed is, terwijl dat wel goed is. Steeds geven ze aan dat er een aanvraag is gedaan maar nu een maand verder en nog geen resultaat.
Wil een klacht indienen en wordt verwezen naar klachtenformulier maar dat kan ik niet versturen omdat klantnummer ingevuld moet worden en dat staat niet op jullie correspondentie.
Als klant voel ik me heel slecht geholpen en slecht geïnformeerd. Ik moet begrip hebben voor een fout in jullie systeem en na een maand moet ik begrip hebben dat jullie daar niets aan kunnen doen? Hoe gek is dit?

icon Beste antwoord door Erwin van Tele2 21 februari 2018, 16:27

Hallo Vandevelde,

Ik zie dat er inmiddels een goedkeuring staat alleen loopt dit verzoek niet verder.
Heb je misschien ook een sms ontvangen om de portering te valideren / bevestigen?

Groet,

Erwin

Bekijk origineel bericht

3 Reacties

Reputatie 3
Badge
Hallo Vandevelde,

Welkom op het forum.

Ik begrijp je probleem volkomen, dit is helaas al een keer eerder voorgekomen.
Zojuist heb ik de betreffende afdeling verzocht om dit met spoed op te lossen.

Ik zal in dit topic de update's plaatsen.

Groet,

Erwin
Dank je wel Erwin,
Fijn dat je naast begrip ook iets doet.
Bij de Klantenservice kreeg ik wel begrip, hoewel me gevraagd werd heel veel begrip te hebben voor de problemen in jullie systemen, maar weinig actie tot nu.
Ik hoor het graag
Mvg Inge
Reputatie 3
Badge
Hallo Vandevelde,

Ik zie dat er inmiddels een goedkeuring staat alleen loopt dit verzoek niet verder.
Heb je misschien ook een sms ontvangen om de portering te valideren / bevestigen?

Groet,

Erwin

Reageer