vraag

Prepaid tot 15 november 2020....maar sim werkt nu al niet meer

• 29 februari 2020
  • 5 reacties
  • 227 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties

Ik heb al jaren een prepaid kaartje van Tele2. Op 20-01-2020 heb ik er nog gebruik van gemaakt. Nu lees ik dat Tele2 stopt met prepaid, maar dat je er nog gebruik van kan maken tot 15 november 2020.
Maar nu werkt mijn simkaartje ineens nietmeer!  “Geen netwerkt” staat er op beeld.
Wat is er mis gegaan? 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als je al langere tijd je simkaart niet hebt opgewaardeerd vervalt de kaart ook. Eerst kun je niet meer bellen en krijg je een waarschuwing sms (als je toestel aanstaat) daarna wordt de kaart uit het netwerk verwijderd.

Ik heb hem in Juli 2019 opgewaardeerd, en op 20 januari 2020 nog gebruikt.
Ik heb altijd ruim van tevoren in miijn agenda staan dat ik hem weer moet opwaarderen, juist omdat hij anders vervalt. 

Op de printscreen die ik toen gemaakt heb, staat dat hij geldig is tot 13-04-2020.

Ik heb geen SMSjes gekregen met wat voor waarschuwing dan ook. Dat vind ik het vreemde aan het hele geval. 

Geldig tot 13-04-2020….en toch werkt hij niet meer

We hebben trouwens 2 Prepaid simkaartjes van Tele2, en met beide hebben we hetzelfde probleem. Geen SMSje gehad over wat dan ook...(stoppen van Prepaid, of eventueel te laat opwaarderen). Beide gelijktijdig opgewaardeerd, en beide geldig tot 13-04-2020….en beide doen ze niks meer.

Gezien de meldingen hier op het forum, zijn dew SMS'jes over het stoppen verzonden in november 2019. Dat lijkt te kloppen met de mededeling dat er tot 15 november 2020 gebruik van kan worden gemaakt.

Misschien is er iets anders aan de hand, probeer anders de klantenservice te bellen 020 75 44444 (zaterdags van 9=-18 uur)

Je kan beter inderdaad de klantenservice bellen, aan je screenshot te zien, moet je nummer gewoon nog werken, en staat verder ook los van het tele2 stopt met prepaid verhaal, aangezien dat pas is in november 2020.

Tele2 is verplicht om jou dat nummer terug te geven, mochten ze moeilijk doen, gewoon naar de consumentenbond stappen, laatst was er hier op het forum ook een prepaid klant die dat ook had gedaan, en opeens waren alle problemen + met een vergoeding mogelijk.

Overigens is het geen slecht plan van tele2 als er nogmaals een smsje word gestuurd, met een herrennering dat prepaid bij tele2 stopt, mijn ouders hadden ook daar namelijk niets van ontvangen, maar aangezien ik er wel van op de hoogte was, is alles goed gekomen.

Ik heb even gebeld, en er schijnt al vanaf de 24ste een storing te zijn. DIe zou al opgelost moeten zijn, maar sommige nummers doen het nog niet. En wij vallen in de prijzen….onze twee telefoonnummers doen het nog niet. Er is een melding van gemaakt, en hopelijk is het snel opgelost.

Reageer