beantwoord

Prepaid simkaart levering

• 21 maart 2018
  • 14 reacties
  • 911 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Hallo,

Wacht nu bijna al een maand op een mail van de bevestiging van een prepaid simkaart bestelling.
We hebben dit telefonisch aangevraagd, en een week later nogmaals omdat we dachten dat er iets mis was.
En helaas verder niets meer gehoord.
Zelf vind ik dit erg slecht.
Hoe lang moeten we nog wachten ?
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 22 maart 2018, 09:06

Goedemorgen EKool,

Door een verstoring tussen ons order-systeem en het systeem van onze logistieke partner worden er op dit moment geen Prepaid bestellingen uitgeleverd.
Dit probleem blijkt hardnekkiger dan gedacht, tot op heden is er nog geen oplossing gevonden voor dit probleem.

Ik kan je helaas ook niet aangeven wanneer het wel weer mogelijk is om Prepaid te bestellen, mijn excuses!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Misschien is het sneller om zo'n sim online te bestellen? https://www.tele2.nl/mobiel/prepaid/
Want na 1 maand wachten op een telefonische bestelling lijkt daar toch iets mis te zijn gegaan.
Hallo Eric,

Bedankt voor je antwoord, maar dit had ik een week later gedaan via deze online link.
Maar ook hier niets meer vernomen. Hierover had ik ook gebeld. En de medewerker gaf aan dat ik het dan nogmaals moet bestellen via de site. Maar helaas dit lukt ook niet. En de mail komt ook niet in mijn spambox of zo. En ik weet zeker dat de email ook juist is ingevuld.
Reputatie 7
Badge +4
Dat je geen email krijgt is 1, maar dan neem ik aan dat je ook geen simkaart hebt gehad? Het verzenden van die sim zou klantenservice toch moeten kunnen zien?
Hallo Eric,

Dank je voor je bericht, maar ik heb dus 2 keer een aanvraag gedaan. De eerste telefonisch de 2e via de site.
2 keer geen email, en dus ook geen 2 simkaarten. (Heb er maar 1 nodig).
Volgens de klantenservice moet je juist in de email je bevestiging maken van je bestelling. Zij weten ook niet wat er is. Moet het van de klantenservice maar even afwachten, maar hoe lang ?

.
Reputatie 5
Badge
Goedemorgen EKool,

Door een verstoring tussen ons order-systeem en het systeem van onze logistieke partner worden er op dit moment geen Prepaid bestellingen uitgeleverd.
Dit probleem blijkt hardnekkiger dan gedacht, tot op heden is er nog geen oplossing gevonden voor dit probleem.

Ik kan je helaas ook niet aangeven wanneer het wel weer mogelijk is om Prepaid te bestellen, mijn excuses!
Beste EKool - @EKool

Ik zou gewoon een losse prepaid kopen in de winkel.
Aanbod genoeg, ook gunstig geprijsd en jij kunt alvast verder.

@JeroenK van Tele2
Het gaat niet echt goed bij jullie...telefoons bestelling, klanten krijgen geen goede informatie, nu dit weer.
Het kan, mag en moet zoveel beter...

Puntjes op de 'i' zetten beste kerel, puntjes op de 'i' !

Fijne dag nog ! ?
Hallo,

Zijn de tele2 prepaid kaartjes nog wel verkrijgbaar in een tele2 winkel ?
Reputatie 7
Badge +4
Dat zou best kunnen, maar of die op voorraad zijn kunnen moderators of mede forum leden niet zien. De 21 winkels kun je vinden op deze pagina: https://www.tele2.nl/winkels/
Reputatie 2
HAllo EKool.

Deze kaarten zijn helaas niet in de winkel te koop.

Tineke
Hallo,

Sorry hoor maar wacht nu inmiddels een maand, noemt men dit nou service ?
Als er problemen zijn oke, maar een maand of inmiddels al langer..

Mooie reclame.
Reputatie 5
Badge
Wij zien het uiteraard ook niet graag op deze manier verlopen. Helaas is er op dit moment geen mogelijkheid om er toch voor te zorgen dat je een Prepaid kaart geleverd krijgt.

Er is nogmaals om een update gevraagd aan de verantwoordelijke collega's. Ik kom er bij je op terug.
Reputatie 5
Badge
Helaas is de oorzaak van het probleem nog niet gevonden, een doorlooptijd kan ik je nog steeds niet geven.
Reputatie 5
Badge
Wij krijgen signalen van klanten binnen dat de Prepaid kaarten weer verstuurd zijn. Heb je geprobeerd nogmaals een order te plaatsen?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen