beantwoord

Prepaid simkaart kwijt

• 17 juni 2018
  • 2 reacties
  • 154 x bekeken

Hallo,

Ik ben gisteravond mijn oude prepaid telefoon kwijtgeraakt waarin een Tele 2 Champion simkaart zat. Het is allemaal niet zo'n groot verlies maar ik zou graag mijn nummer behouden, Ik vroeg mij dus af of dat het mogelijk is om hier een nieuwe simkaart voor aan te vragen. Het liefste ook in een microsim formaat zodat ik hem in een smartphone kan doen.

Met vriendelijke groet,

Marijn.

PS: Excuses als mijn post straks meerdere keren langs komt. Ik probeerde het net via facebook te posten en ik heb geen idee of dat goed ging.
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 18 juni 2018, 10:21

Hoi Marijn Tepas

Welkom op het forum van Tele2,

Het is mogelijk om een nieuwe simkaart te krijgen, we versturen dan een 3 in 1 simkaart
Ik kan deze naar je opsturen, echter wil ik je dan wel vragen je profiel volledig in te vullen.
Of anders kun je met ons bellen natuurlijk.

De link van Eric is alleen voor het aanvragen van nieuwe simkaarten als je een abonnement hebt

Groet Arjan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hier staat een mogelijkheid om een nieuwe simkaart aan te vragen: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/nieuwe-simkaart-aanvragen/
Reputatie 6
Badge
Hoi Marijn Tepas

Welkom op het forum van Tele2,

Het is mogelijk om een nieuwe simkaart te krijgen, we versturen dan een 3 in 1 simkaart
Ik kan deze naar je opsturen, echter wil ik je dan wel vragen je profiel volledig in te vullen.
Of anders kun je met ons bellen natuurlijk.

De link van Eric is alleen voor het aanvragen van nieuwe simkaarten als je een abonnement hebt

Groet Arjan