vraag

Prepaid simkaart activeren

• 27 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 780 x bekeken

Ik heb mijn prepaid standaard simkaart omgeruild, en volgens het briefje moet ik de nieuwe kaart activeren door 020-754 4444 te bellen.
Als ik dat nummer bel dan krijg ik een keuze menu waar prepard helemaal niet in voorkomt. Door middel van een verkeerde keuze kreeg ik (na lang wachten) iemand aan de lijn die zei dat ik 1 1 1 in de menu moet keizen, en de verbinding verbrak.
Dus heb ik dat gedaan, en na lang wachten kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat dat niet de juiste keuze was, maar dat hij zou mij door verbinden. Na een aantal minuten kreeg ik de mededeling dat de wachttijd meer dan 10 minuten was, en brak ik de verbinding.
Ik heb het gevoel dat ik van de kast de muur verstuurd ben.
Weet Tele2 of iemand anders wat de juiste keuzes in de menu zijn om bij de juiste persoon te komen die de kaart kan activeren?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Heb je al op de website gekeken naar de procedure om dat via MijnTele2 te doen?
zie: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/simkaart-activeren/
Reputatie 7
Badge +4
Prepaid kaart kan alleen door de klantenservice worden omgezet. Morgen zijn ze weer open. Daarom kom je er waarschijnlijk vandaag niet doorheen.
Prepaid kaart kan alleen door de klantenservice worden omgezet. Morgen zijn ze weer open. Daarom kom je er waarschijnlijk vandaag niet doorheen.

Mijn verhaal ging over gisteren niet vandaag. Mijn vraag blijft open, want ik wil morgen niet hetzelfde frustratie hebben.
Badge
Hallo LaMa44,

Wat vervelend dat je zo lastig de juiste afdeling aan de lijn krijgt. Ik begrijp dat je graag gebruik wil maken van de simkaart, zou je me daarom een privébericht willen sturen met je telefoonnummer, adres en het simkaartnummer van de nieuwe kaart?

Dan zorg ik er voor dat die geactiveerd wordt!

Groeten Jurrien
Badge
Hoi LaMa44,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb het activatieproces van de simkaarten voor de beide telefoonnummers gestart. Dit is binnen een uur afgerond. Dan kun je de niuwe simkaart in de telefoon plaatsen en ben je weer overal bereikbaar.
Het beltegoed zetten we automatisch over :)

Groetjes Jurrien
Hoi LaMa44,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb het activatieproces van de simkaarten voor de beide telefoonnummers gestart. Dit is binnen een uur afgerond. Dan kun je de niuwe simkaart in de telefoon plaatsen en ben je weer overal bereikbaar.
Het beltegoed zetten we automatisch over :)

Groetjes Jurrien

Ik heb de simkaarten in de telefonen gedaan, in ze werken. Bedankt voor je hulp
Badge
Graag gedaan LaMa44. Fijn dat alles nu werk :)

Groetjes Jurrien