beantwoord

Prepaid simkaart

• 1 November 2020
  • 1 reactie
  • 100 x bekeken

Ik vraag dit namens mijn buurman van 80+.

Mijn buurman heeft nog oude telefoon met prepaidkaart van Tele2. Deze gebruikt hij eigenlijk als nood telefoon als hij onderweg is. Vrijwel nooit gebruikt dus, Zijn prepaidtegoed verloopt op 12-11-2020. Hij zei tegen mij dat Tele2 overgaat naar tmobile en dat ik hem even moest helpen daf over te zetten. Hij heeft nog meer dan 96 euro op de simkaart staan ,omdat hij netjes elk jaar een tientje erop zet ter opwaardering . Nu dacht ik , ik waardeer het op via Tele2 maar dat is dus niet mogelijk want Tele2 stopt met prepaid op 15-11-2020 hoorde ik. Mijn vraag is nu , is zijn prepaid tegoed weg na 12-11-2020 , kan het over worden gezet naar een t mobile prepaid kaart ? Kan hij zijn Tele2 simkaart nog gebruiken? Als hij maar zijn prepaidtegoed kan meenemen en zijn nummer dan vind mijn buurman het al goed. 

Ik hoor het graag!

groetjes ,

icon

Beste antwoord door eric 1 November 2020, 21:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Je buurman heeft vorig jaar een aanbod gehad om over te stappen met behoud van beltegoed.

https://www.tele2.nl/prepaid-stopt/

Na 30 november 2019 kon er niet meer worden opgewaardeerd

Gebruikers die hier niet op ingingen kunnen tot 15 november 2020 hun beltegoed opmaken.

Daarna stopt de kaart met werken, wordt het telefoonnummer opgeheven en vervalt het beltegoed.

Het is fijn dat je jouw hulp aanbiedt, maar dit speelde een jaar geleden. Wat je nu nog kan doen is snel een T-Mobile simkaart bestellen en nummerbehoud aanvragen voor 15 november!
De kosten (en dat is dan gelijk het eerste beltegoed) zijn € 10,-