beantwoord

Prepaid simkaart

Hoi. Ik heb een vraag. Ik heb een prepaid simkaart besteld. Ik ga er wel vanuit dat die gratis is, want nergens wordt een bedrag vermeld? Maar waarom wordt die dan niet via de post geleverd ipv dat die afgegeven wordt?😊

icon Beste antwoord door Frenk van Tele2 11 juni 2019, 14:14

Hi Ukkepuk7. Prepaidsimkaarten worden onder rembours verstuurd, bij de aflevering zal de bezorger je vragen om 10 euro te betalen. Na registratie en de eerste keer opwaarderen krijg je al met al 20 euro beltegoed van ons cadeau.

Bekijk origineel bericht

4 Reacties

Reputatie 5
Badge
Hi Ukkepuk7. Prepaidsimkaarten worden onder rembours verstuurd, bij de aflevering zal de bezorger je vragen om 10 euro te betalen. Na registratie en de eerste keer opwaarderen krijg je al met al 20 euro beltegoed van ons cadeau.
Dank je voor de reactie. Dit heb ik niet op de site zien staan. Kan ik de bestelling nog annuleren? Ik heb inmiddels een ander kaartje gehaald, omdat ik na een paar dagen nog steeds geen bevestigingsmail had ontvangen van jullie.
Reputatie 5
Badge
Het makkelijkste is het pakketje weigeren aan de deur. Als het bezorgmoment nog ver in de toekomst ligt kan ik ook kijken of ik het nog kan annuleren, zou je me in dat geval het ordernummer kunnen sturen in een privébericht? Je kunt daarvoor deze link gebruiken: Privébericht naar Frenk
Dank je wel voor de snelle reactie. De leverdatum was 18 juni. Ik heb het inmiddels zelf kunnen annuleren op de website van de bezorger. Bedankt voor de moeite en nog een hele fijne avond gewenst. Gr.🙂

Reageer