beantwoord

Prepaid simkaart


Beste Tele2. Onlangs heb ik een prepaid simkaart besteld. Afleverdatum 04-04-2018. Nu maakt deze geen verbinding met een netwerk, ook niet via een andere telefoon, ook niet na opnieuw opstarten. Dit maakt dat ik ook niet kan inloggen op mijn Tele2 gezien er bij registratie een sms wordt verstuurd. Deze kan het nr niet ontvangen, want: geen verbinding. Hoe dit op te lossen?

icon Beste antwoord door JeroenK van Tele2 6 april 2018, 14:32

Hi janinevanoss,

Helaas ervaren we wat problemen in ons activatie systeem voor Prepaid orders. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een oplossing.

Zodra er meer informatie bekend is zal ik hier terug komen met een update. Mijn excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel bericht

2 Reacties

Reputatie 5
Badge
Hi janinevanoss,

Helaas ervaren we wat problemen in ons activatie systeem voor Prepaid orders. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een oplossing.

Zodra er meer informatie bekend is zal ik hier terug komen met een update. Mijn excuses voor het ongemak!
Reputatie 5
Badge
@janinevanoss is het probleem in jou geval al opgelost?

Reageer