beantwoord

prepaid simkaart

• 26 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 1697 x bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht maar hier past de ouderwetse (grote) prepaid simkaart niet meer in.

Volgens klantenservice is het niet mogelijk om deze te vervangen door een moderner type.

1. Klopt dit, volgens berichten op het forum zou dit geen probleem moeten zijn.
2. Mocht het mogelijk zijn, kan dit met nummerbehoud
3. Zijn hier nog kosten aan verbonden.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 27 oktober 2017, 09:17

Hoi jomas,

Zoals @Cypher aangeeft kun je je simkaart in veel telefoonwinkels laten bijknippen, mits dit goed gebeurt kun je je simkaart daarna zonder problemen blijven gebruiken. Je kunt via ons ook een nieuwe simkaart bestellen. Je ontvangt dan een kaartje waaruit je de juiste grootte kan uitdrukken voor jouw toestel. De kosten voor deze nieuwe simkaart zijn 15 euro 🙂. Als ik je daar mee kan helpen dan hoor ik het graag!

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Je kunt je oude simkaart ook bij laten knippen (als dat mogelijk is) dan loop je een telefoonwinkel binnen en vraag je of ze dat voor je willen doen.
Dat doen ze vaak gratis.
Reputatie 4
Badge
Hoi jomas,

Zoals @Cypher aangeeft kun je je simkaart in veel telefoonwinkels laten bijknippen, mits dit goed gebeurt kun je je simkaart daarna zonder problemen blijven gebruiken. Je kunt via ons ook een nieuwe simkaart bestellen. Je ontvangt dan een kaartje waaruit je de juiste grootte kan uitdrukken voor jouw toestel. De kosten voor deze nieuwe simkaart zijn 15 euro 🙂. Als ik je daar mee kan helpen dan hoor ik het graag!

Mark
Hoi jomas,

Mark

Hallo Mark,

Bij het bestellen van die nieuwe simkaart.
Is dit dan inclusief nummerbehoud van mijn oude pre-paid. En wordt het restant van de oude kaart overgeschreven?

Zit er in die 15 Euro ook nog beltegoed?

gr. Jomas
Reputatie 4
Badge
Hoi Jomas,

Excuses, dat was ik vergeten te vermelden, je telefoonnummer blijft hetzelfde, ook het beltegoed blijft hetzelfde. Die 15 euro is het bedrag voor de simkaart, hier zit geen beltegoed in 🙂.

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.