Prepaid sim only voor internet buitenland

• 4 januari 2019
  • 2 reacties
  • 352 x bekeken

Hallo,

Ik ben nog geen klant bij Tele2. Binnenkort ga ik naar Oostenrijk op vakantie en zoek een prepaid sim only mogelijkheid om over internet te beschikken via een MiFi-router.
Welke prepaidvorm of maandelijks opzegbaar abonnement biedt Tele2 hiervoor aan en welke voornaamste voorwaarden/aandachtspunten zijn hierop van toepassing?
Er zijn bijvoorbeeld providers die slechts gebruik van internet afwijzen. Ik kom ook wel tegen dat je internetbundel gelimiteerd is tot een bepaald aantal GB's.
Alvast bedankt!
grt. Sander

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Simkaarten van Tele2 mogen niet in een Mifii gebruikt worden, dan wordt je afgesloten.
Tele2 prepaid: op de prepaid producten kost internet trouwens 2,50 per MB, dus ook niet echt aan te bevelen als je (veel) data wilt gaan gebruiken.
Tele2 abonnementen: Een abonnement kun je bij Tele2 altijd als maandelijks opzegbaar krijgen. Data limiet EU is bij bundels tot 10GB je bundelgrootte en bij 20GB en unlimited is dat 12 Gb. Echter, als je een nieuw abonnement afsluit met een nieuw nummer, dan wordt je totdat je de eerste twee facturen hebt betaald afgesloten voor gebruik buiten Nederland.

Dus je zou dit wel kunnen doen als je jouw huidige telefoonnummer meeneemt naarTele2 en dan je simkaart in een telefoon gebruikt die een wifi hotspot maakt.
Jemig, het wordt er ook niet echt makkelijker en toegankelijker op. Tele2 is dus voor mij ook geen optie begrijp ik. Ik begrijp gewoon echt niet dat er amper aanbieders zijn van zo'n 'ik ga op reis internetbundeltje'. Anyway, bedankt voor de snelle reactie Eric, ik ga weer verder speuren.
Groeten Sander