beantwoord

Prepaid registratie

• 11 februari 2016
  • 11 reacties
  • 343 x bekeken

Ik heb mijn prepaid kaart na 40 min bellen met de klantenservice eindelijk geregistreerd, alleen ik zie de €5,- toegezegde beltegoed niet.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 2 maart 2016, 17:04

Hoi Mattijs,
Hmm dat is bijzonder. Ik heb nu zelf handmatig 5 euro toegevoegd bij je tegoed. Dus als je dat nu afluistert, hoor je dat je nu 8,96 euro tegoed hebt.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Mattijs,
Ik wil dit graag even voor je nakijken. Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
06-nummer
Geboortedatum

Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn profiel te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Dankjewel voor je gegevens Mattijs!
Ik ga dit morgen even voor je uitzoeken, want op dit moment is er geen collega aanwezig die mij hierbij kan helpen.
Ik kom morgen bij je terug. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Mattijs,
Ik heb mijn collega gesproken en het is als volgt: je moet je eerst registreren in de MijnTele2 omgeving. Als wij dan alle gegevens hebben, zal er 5 euro beltegoed worden bijgeschreven.
Tot nu toe heb je nog geen MijnTele2 account dus vandaar dat je die 5 euro nog niet ontvangen hebt.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Mattijs,
Ik heb je privebericht ontvangen. Zou je je alsnog willen registreren via deze link. En aangeven waar het misgaat? Want in ons systeem staat dat je MijnTele2 account niet actief is.
Groetjes Kiko
"Gebruiker met dezelfde telefoon bestaat al in het systeem"

Nogmaals ik heb een mytele2 account voor mijn prepaid kaart, ik kan online op waarderen mijn saldo bekijken en ga zo maar door. Iets klopt er niet in jullie systeem en mijn geduld begint een beetje op te raken zo langzamerhand.

mvg,
Mattijs Huizinga
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Mattijs,
Hmm dat is bijzonder. Ik heb nu zelf handmatig 5 euro toegevoegd bij je tegoed. Dus als je dat nu afluistert, hoor je dat je nu 8,96 euro tegoed hebt.
Groetjes Kiko
Ik zie nu inderdaad via mijntele2 dat er €5,- is bijgeschreven. Het blijft bijzonder dat jullie mij niet kunnen traceren terwijl ik gewoon een mijn tele2 account heb.
Reputatie 5
Badge +4
Dat blijft inderdaad bijzonder. Het is namelijk zo: als jij je aanmeldt voor je mijnTele2 omgeving dan wordt er gevraagd om wat gegevens van jou op te geven zoals adres etc. Deze vakken zijn bij jou nog allemaal blanco. Vandaar dat het systeem aangeeft dat je geen account hebt.
Maar dat jij er zelf wel gewoon inkomt, is het belangrijkste en ook dat je de 5 euro tegoed ziet staan. :)
Kan ik je verder nog ergens mee helpen Mattijs?
Groetjes Kiko
Dat blijft heel vreemd want als ik inlog bij mijntele2 dan staan al mijn gegevens ingevuld, adres, geboortedatum, email, alles staat in het systeem.
Reputatie 5
Badge +4
Dat is zeker apart. Maar als jij het wel allemaal ziet staan, zal het wel goed zijn. Soms kan het zijn dat ons systeem het niet registreert om een of andere reden en dat is dus bij jou het geval.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Aangezien het topic nu beantwoord is, sluit ik dit topic.
Als je toch nog een vraag hebt, kun je mij even een priveberichtje sturen of een nieuw topic openen.
Groetjes Kiko