vraag

prepaid opwaarderen


ik mag niet meer op mijn prepaidtelefoon het beltegoed opwaarderen zonder gekochte kaart.
Niet de eerste serviceverbetering van Tele2.
Nu moet ik een account voor mijn prepaidtoestel aanmaken, ons derde account bij Tele2.
Waarom niet 1 account ?
Om dat derde account te krijgen heb k een wachtwoord nodig, dat ik aanvankelijk niet zelf mag maken, maar dat bepaalt Tele2.
Per SMS.
Met twee rondjes, nullen of kleine of hoofdletters O ?
En een letter V of Y, ook niet vast te stellen.
Onleesbaar en onbruikbaar.
In totaal 18 mogelijkheden, die ik allemaal heb uitgeprobeerd.
Alles wordt geweigerd.
Kost de nodige tijd.
Telefonisch dan maar.
Gaat ook niet.
Ik krijg steevast te horen, dat de wachttijd langer is dan wat ik gewend ben - zou het ? - en dat ik het maar een andere keer moet proberen.
Als ik per ongeluk op de verkoopafdeling terecht kom, krijg ik meteen een medewerker aan de lijn.
Intussen kan ik nog steeds niet bellen met mijn prepaidapparaat.
Hoe moet dat nou ?
Een andere provider proberen ?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 1
Badge
Hoi Ivbeurden,

Het is inderdaad niet meer mogelijk om je prepaid te goed via een persoonlijke code op te waarderen.
Je hebt nu nog twee opties om je beltegoed op te waarderen.
Opwaarderen kan via een voucher die je in de winkel kan kopen of via Ideal op onze site..

Groet, Maris
Ja, ik zie, dat het kan zonder een derde account te maken.
Dat lukt dus niet, maar is dus kennelijk ook niet nodig.
Dank voor de reactie.

Bart