prepaid opwaarderen

  • 24 juni 2017
  • 7 reacties
  • 272 x bekeken

Bij "veelgestelde vragen" wordt eigenlijk geen antwoord gegeven op : waarom wijzigt vadertje tele2 de procedure van het opwaarderen van het mobieltje.?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het was eigenlijk geen prepaid, je waardeerde op en je kreeg later de rekening thuis met eventuele roaming gesprekken. Dat is meer een abonnementsvorm.
Dus prepaid wordt echt prepaid, eerst betalen (ideal, opwaardeerkaart etc) en dan wordt tegoed opgehoogd. https://www.tele2.nl/shop/mobiel/opwaarderen/
ik begrijp je, eric. ,maar eigenlijk vertel je me niet WAAROM het gebeurt.
Reputatie 7
Badge +4
Waarom.. wie zal het zeggen... Waarom hebben ze unlimited data op de markt gebracht, waarom hebben ze een nieuw 4G netwerk gebouwd... Allemaal vragen die een business case ten grondslag hebben. Bedrijven zijn in de markt om geld te verdienen. Producten worden aangepast en oude producten opgeruimd. Je kunt bijvoorbeeld geen abonnement meer kopen zonder databundel, waarom? Tja..
Reputatie 7
Badge
Waarom.. wie zal het zeggen... Waarom hebben ze unlimited data
Bedrijven zijn in de markt om geld te verdienen. Producten worden aangepast en oude producten opgeruimd. Je kunt bijvoorbeeld geen abonnement meer kopen zonder databundel, waarom? Tja..


Juist Eric,
En dan is er nog iets wat ik me afvraag.
Waarom is Nederland ineens geen EU land en moet er vanuit Nederland voor bellen naar buitenland zoveel buitensporige winst gemaakt worden? Ik las gemiddeld 5000 %.
Mag het ietsjes minder?
Reputatie 7
Badge +4
Vanuit NL naar EU is nooit onderdeel geweest van de ROAMING regulatie. Dat verkeer valt bij de meeste providers buiten de bundels. He, je hebt net "gratis"roaming toegevoegd gekregen. Kost bijvoorbeelde de grootste provider in NL 40 miljoen euro per jaar.. https://www.rtlz.nl/business/bedrijven/kpn-verwacht-klap-van-40-miljoen-door-afschaffen-roaming
Dus, om de business case rond te maken vragen ze wel wat van NL naar EU nummers. Ik weet niet bij welk bedrijf jij werkt, maar als de overheid bij ons een deel van de IT dienstverlening verplicht gratis maakt, dan weet ik niet hoe lang ons bedrijf nog bestaat.
Reputatie 7
Badge
Eric lees dit eens . Ze vragen wel WAT
terug ja. Ik heb het niet bedacht.

https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2017/eindelijk-einde-aan-roamingkosten-binnen-eu
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten, bedankt voor de antwoorden eric!