Prepaid opwaarderen

• 18 mei 2015
  • 7 reacties
  • 237 x bekeken

Hallo,

Ik heb vorige week een bericht gestuurd, maar nog niets gehoord, dus hierbij nogmaals.
Ik heb 10 euro via tele2 online opgewaardeerd. Ik kreeg een foutmelding, en nu is er wel 10 euro afgeschreven van mijn bankrekening, maar er staat geen 10 euro op mijn prepaid telefoon. Heb ik ook telefonisch doorgegeven, maar ook nog steeds niets gehoord.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hoi Trudydeboer,

Dat is balen! Zou je je NAW-gegevens + mobiele nummer en je geboortedatum in een privebericht willen sturen? Ik kan dan even met je mee kijken. Ik hoor het graag!

Groeten, Rachid
Hoi Trudydeboer,

Dat is balen! Zou je je NAW-gegevens + mobiele nummer en je geboortedatum in een privebericht willen sturen? Ik kan dan even met je mee kijken. Ik hoor het graag!

Groeten, Rachid
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Trudydeboer,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik zie dat je hierover contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je bent doorverwezen naar het vergoedingsformulier. Heb je die al ingevuld? Ik hoor het graag van je!

Groeten, Rachid
hallo Rachid,

Ik heb het vergoedingsformulier nog niet gekregen / ingevuld.
Wordt dat naar me toegestuurd of moet ik dat ergens zoeken?
gr.
Trudy
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Trudy,

Als je op "vergoedingsformulier" klikt kan je het formulier online invullen. Laat je me weten of het is gelukt?

Groeten, Rachid
Hoi Trudy,

Als je op "vergoedingsformulier" klikt kan je het formulier online invullen. Laat je me weten of het is gelukt?

Groeten, Rachid

Formulier heb ik ingevuld.
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Trudydeboer,

Dat is goed om te horen! Nu nog even de uitkomst afwachten! :)

Groeten, Rachid