vraag

prepaid nummer niet in gebruik geen netwerk

  • 29 maart 2020
  • 4 reacties
  • 181 x bekeken

Beste leden van Tele2,

Ik heb een prepaid simkaart echter heeft die aan dat nummer niet in gebruik is en en nummer niet geregistreerd is.

 

Wat kan dit zijn hoe kunnen we dit verhelpen?


4 reacties

Wanneer is de laatste aanvulling van het prepaidsaldo geweest? Als dat langer geleden is dan de verplichte aanvullingsperiode (1 jaar), wordt na een waarschuwing het nummer opgeheven. Zie: https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/prepaid/

Reputatie 7
Badge +4

Sinds een paar maanden kun je geen Tele2 beltegoed meer bijkopen en stopt het volledig in November dit jaar. Dus opmaken en zo snel mogelijk overstappen naar t-mobile prepaid.

Je hebt tot 15 november, dan trekt Tele2 de stekker uit prepaid.

Beltegoed blijft een jaar geldig.

Reputatie 7
Badge +1

Tot 22/12/2019 kon je zelfs je beltegoed meenemen naar T-Mobile https://www.tele2.nl/prepaid-stopt/#faq-hoe-werkt-mijn-overstap-naar-tmobile

Reageer