beantwoord

prepaid nummer heractiveren

• 27 november 2018
  • 5 reacties
  • 227 x bekeken

Hoe kan ik ons prepaid nummer heractiveren?
Afgelopen juli is er opgewaardeerd op onze mobiele prepaid SIM. Echter blijkt weken later dat die opwaardering niet is afgeschreven door Tele2. Vervolgens wordt zonder aankondiging het nummer afgesloten. Niet zo handig en netjes naar uw klanten.

We zijn al sinds 1993 klant van Tele2, eerst vast en later ook mobiel.
Hoe kan ik dit nummer weer activeren?

Dank.
icon

Beste antwoord door eric 27 november 2018, 15:40

Er worden een aantal weken voor de einddatum smsjes gestuurd met waarschuwingen. Dan op moment X kun je zelf niet meer bellen maar kun je nog 3 maanden tegoed opwaarderen, dan wordt het nummer weer geheractiveerd. Na X + 3 maanden wordt het account "gesloopt" en kan het niet meer ge-heractiveerd worden.
Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 1
Bel de klantenservice
Klantenservice reeds gebeld. Daar wordt ik afgepoeiered met het verhaal dat er niets aan te doen is en het mijn eigen schuld is. (Terwijl Tele2 zelf de opwaardereing om onduidelijke reden niet heeft afgeschreven en ook geen nader bericht heeft gestuurd).
De klantenservice medewerkster had haar dag niet, denk ik, want zo ga je niet met klanten om die al jaren je diensten afnemen.
Hoop hier op een beter antwoord.

R. Middelkoop.
Reputatie 1
Bel nog een keer, ik bel soms 3 of 4x totdat ik er een aardig persoon opneemt die je helpt
Reputatie 7
Badge +4
Er worden een aantal weken voor de einddatum smsjes gestuurd met waarschuwingen. Dan op moment X kun je zelf niet meer bellen maar kun je nog 3 maanden tegoed opwaarderen, dan wordt het nummer weer geheractiveerd. Na X + 3 maanden wordt het account "gesloopt" en kan het niet meer ge-heractiveerd worden.
Reputatie 1
Badge
Hoi Pa3bar

Helaas is het zo dat als een prepaid nummer definitief verlopen is deze niet meer geactiveerd kan worden. We kunnen natuurlijk wel een nieuw simkaartje naar je sturen met een nieuw telefoonnummer. Deze kan je bestellen via de onderstaande link:

https://www.tele2.nl/mobiel/prepaid/?sqr=prepaid

Groet Emiel

Reageer