Prepaid internet bundels

• 3 september 2016
  • 12 reacties
  • 712 x bekeken

Beste Tele2,

Ik haal altijd een prepaid internet bundel en sinds gister kreeg ik plotesling foutmeldingen terwijl er genoeg btg was had ik een collega van de klantenservice eraan die me zei dat ik op de website in het rood stond terwijl op mijn telefoon gewoon flink in de + stond en hiermee ook gewoon mee kon bellen en dergelijke.
Raadde me aan om dus in de plus te komen. 45 euro erin gezet en sta nu dus in de plus voor een 15 euro via de website en op mijn telefoon meer dan 50 euro zelfs. Wat blijkt nog steeds foutmelding en kan nog steeds geen prepaid bundel kopen.

P.s. heb ook al gekeken via zo'n site of ik bepaalde sms diensten etc geblokkeerd ahd staan en dit was niet het geval graag hulp

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je actuele realtime! beltegoed vraag je op via *111# en dan de < BEL> knop.
Ook ik heb problemen en krijg foutmelding met smssen naar 1260. Dus nu geen internet. Tele2 al 2x gebeld maar geen oplossing. Dus tele2 lost dit op
Ik bedoel Tele2. Los dit probleem op.
Els, wist je dat je een geplaatst bericht binnen een uur kan wijzigen, door op het potloodje rechtsboven te klikken?
Ach. Als het naar opgelost wordt.
Je actuele realtime! beltegoed vraag je op via *111# en dan de < BEL> knop.

Ja ook dit staat ruim in de plus zoals ik aangaf maar nog steeds foutmelding via website en systeem tele2 zou ik in de min gestaan ehbben blijkbaar , 50 euro opgewardeerd en via *111# gekeken stond het volle tegoed erop via website wel in de plus maar een stuk minder en kon nog steeds niks. Hoop dat er snel een oplossing voor gevonden wordt.
Dit probleem is nog niet opgelost! Ik krijg de volgende meldingen:
Beste klant, helaas is het niet gelukt om uw bundel te activeren. Probeer het op een later tijdstip nog een keer. Groet, Tele2No template
En
Beste klant, de inhoud van uw sms is onjuist. Probeer het opnieuw. Groet Tele2

Wanneer lost u dit op?
Voor de mensen met hetzelfde probleem als mij heb gister flinke tijd gechat en gebeld met Tele2.

Het probleem zou zin dat je op je telefoon je saldo in de plus staat maar in het systeem ook weer in de - door 1 of andere manier. Hier kan je niks aan doen, ze hebben een ticket laten aanmaken bij de IT dienst voor prepaid.
En wordt tussen nu en een weekje ongeveer gebeld om dit op te lossen.

Wordt vervolgd
Een week!?!
Bij mij doet hij het weer.
We zijn nu 8 dagen verder en nog steeds niks gehoord van Tele2 doordat ik gebruik moet maken van internet wat eerst voordelig was en nu opeens zonder bundeltje hartstikke duur tegen hoge kosten aangelopen hoop dat dit snel opgelost wordt zoals ze beloofd hebben.
Nog steeds geen reactie op berichten en e-mails over bel te goed wat spontaan verdwijnt en het niet op waarderen hiervan.Kan telefoon al 4 weken niet gebruiken i.v.m. dit probleem. Wordt het nu wel eens tijd dat ik een reactie kan verwachten, ben al meer dan 20 jaar klant of telt dit niet, kan hier wel erg pissig om worden.Hopende op een snelle oplossing of reactie