beantwoord

Prepaid buitenland Oostenrijk

  • 21 januari 2018
  • 1 reactie
  • 497 x bekeken

Ben in Oostenrijk, toestel kan geen provider kiezen: alles geen toegang. Beltegoed oké. Voorheen ging altijd goed met 1 voor de code. Ook zonder 1 geprobeerd. Accu verwijderd, simkaart opnieuw geplaatst, Ook handmatig geprobeerd, mogelijkheden: T-Mobile A, A1, one, E-plus, steeds melding: Geen netwerktoegang. Ben vreselijk onthand, wie weet raad
icon

Beste antwoord door eric 21 januari 2018, 17:56

Heb je het afgelopen half jaar de kaart nog wel eens in NL gebruikt? Je moet namelijk wel om se zoveel maanden opwaarderen anders verloopt de kaart. Als je al heel lang deze kaart hebt en een product waarmee je in het buitenland kon bellen en achteraf de gesprekken op een factuur betaalde dan is dat sinds aug. 2017 ook niet meer mogelijk. Je hebt dan een andere simkaart nodig en betaald de gesprekken direct uit je prepaid tegoed. Dat heeft te maken met de roaming regelgeving van Juni 2017 waar dat product niet aan voldeed.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Heb je het afgelopen half jaar de kaart nog wel eens in NL gebruikt? Je moet namelijk wel om se zoveel maanden opwaarderen anders verloopt de kaart. Als je al heel lang deze kaart hebt en een product waarmee je in het buitenland kon bellen en achteraf de gesprekken op een factuur betaalde dan is dat sinds aug. 2017 ook niet meer mogelijk. Je hebt dan een andere simkaart nodig en betaald de gesprekken direct uit je prepaid tegoed. Dat heeft te maken met de roaming regelgeving van Juni 2017 waar dat product niet aan voldeed.