Prepaid+ beltegoed

• 27 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 683 x bekeken

Ik heb een paar uur geleden me simkaart gekregen/gekocht
en er stond geen 5 euro standaard op en ik heb net ook geactiveerd en nog steedst staat er geen beltegoed op
wat moet ik doen ?

*Bij Prepaid+ van Tele2 krijg je gratis €20,- beltegoed. €5,- staat standaard op je simkaart. Daarnaast krijg je €5,- beltegoed als je je online registreert. Bij je eerste opwaardering ontvang je nog eens €10,- extra tegoed. Zo kun je voordelig beginnen met bellen met Prepaid+.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge
Waar heb je de simkaart gekocht?

Sommige telefoonwinkels (Denk aan de Lebara mobile winkels) bieden oude simkaarten voor een bijzonder lage prijs aan. Ik weet niet of die simkaarten "meedoen" aan die actie.
Reputatie 7
Badge
Heb je geprobeerd om even kort een nummer te bellen? Even checken of de kaart wel werkt en misschien door het gebruik actief wordt.
Reputatie 4
Badge
Hi grimsaint,

Ik zou graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Mobielnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

@Nick1 Even voor jou informatie, prepaid is alleen aan te schaffen via onze website :)

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Kan iemand mij helpen a.u.b. , Ik heb hetzelfde probleem. Ik probeer al een tijdje gratis tegoed te krijgen, maar tevergeefs. Ik heb zojuist mijn beltegoed opgewardeerd, maar nog steeds geen gratis tegoed ontvangen.

Het is erg frustrerend dat het niet werkt zoals het beschreven staat op de website.
@setkoDe moderatoren hebben liever dat je een eigen topic opent, dan lopen de vragen en antwoorden niet door elkaar
Reputatie 4
Badge
Hi grimsaint,

Tot op heden heb ik geen gegevens van je ontvangen. Is het ondertussen gelukt?

Groetjes,

Hinke