beantwoord

Prepaid beltegoed

• 16 juni 2017
  • 8 reacties
  • 341 x bekeken

Al meer dan 2 jaar probeer ik het beltegoed van mijn prepaid terug te krijgen, omdat ik naar een abonnement ben gegaan. Nog steeds niet terug gestort op mijn rekening. Hebben meer mensen dit probleem? Ik ga hier werk van maken. Dit heet snel verdienen
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 19 juni 2017, 11:55

Bedankt voor je gegevens Gerard, ik heb ze in je profiel geplaatst en hier verwijderd.
Daarmee zie ik staan dat er een gedeelte van het bedrag met een tweetal facturen is verrekend en het resterende bedrag is teruggestort. Deze zal in de periode tussen 26.01 en 28.02 gestort zijn. Het exacte bedrag is voorafgaand aan die periode via de mail gecommuniceerd. Heb je die mail ontvangen? En heb je ook al gezocht naar dit bedrag?

Groetjes Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 2
Prepaid tegoed krijg je toch nooit terug? Dat kun je beter eerst opmaken voor je een abonnement neemt.
Badge
Hallo Gerard52,

In principe komt je prepaidtegoed inderdaad te vervallen wanneer je telefoonnummer stopt als prepaid-nummer. Waar heb je het abonnement afgesloten? Is dit via de klantenservice, website of een partner van Tele2 gegaan?

Ik hoor graag van je!
Groeten Jurrien
Via Tele2 klantenservice en daarna via Tele2 website. Deklantenservice heeft mij al 5 keer gezegd dat het.bedrag €35,00 klaar staat om retour geboekt te worden.
Daarom voor dat ik van prepaid naar abonnement ging, bij klantenservice gevraagd. Antwoord: tegoed krijgt u terug of wordt verrekend met uw nieuwe abonnement. Anders was inkort overgegaan. Kijk maar hoeveel keer ik heb gebeld hiervoor. De laatste telefoontjes werden al bitser
Badge
Hoi Gerard,

Ik wil inderdaad graag kijken naar de situatie in het systeem. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel willen aanvullen met je geboortedatum en klantnummer? Dan ga ik aan de slag!

Groetjes Jurrien
*** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***

Alvast bedankt
Groeten
Gerard Pronk
Jurrien vraagt dit in je profiel te zetten, niet hier in het openbare deel. Jammer genoeg kan je het hier niet meer verwijderen, dat kan alleen binnen een uur.
Badge
Bedankt voor je gegevens Gerard, ik heb ze in je profiel geplaatst en hier verwijderd.
Daarmee zie ik staan dat er een gedeelte van het bedrag met een tweetal facturen is verrekend en het resterende bedrag is teruggestort. Deze zal in de periode tussen 26.01 en 28.02 gestort zijn. Het exacte bedrag is voorafgaand aan die periode via de mail gecommuniceerd. Heb je die mail ontvangen? En heb je ook al gezocht naar dit bedrag?

Groetjes Jurrien
Badge
Dit topic is gesloten vanwege inactiviteit.
Groetjes Jurrien