beantwoord

Prepaid beltegoed

• 11 mei 2017
  • 4 reacties
  • 239 x bekeken

Goede dag,
Afgelopen week moest ik mijn beltegoed opwarderen ivm verlopen van de geldigheid.
1 dag later begeeft mijn huidige ook wat oudere telefoon het.
dus savonds nieuwe tel uit gezocht.
Helaas moet hier een nanosim in. Ik heb nog een oude kaart van ongeveer 10 jaar oud.
Deze kan ik nu kopen voor 15,- bij Tele2, en ben tot ontvangst van deze ook niet bereikbaar.
Helaas moet je dus na ruim 15 jaar klant bij Tele2 voor dit soort kleine dingen die je bij ieder abo "gratis"krijgt, grof betalen.
Hoe weet iemand hoe ik dit kan voor komen.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 12 mei 2017, 11:57

Hoi Ger72,

Wanneer je een nieuwe simkaart wilt omdat je, zoals in jouw geval, een nieuw toestel hebt gekocht, dan wordt hier inderdaad 15 euro voor in rekening gebracht. Helaas is dit iets wat ik niet kan veranderen. Voor 12 euro per maand heb je een maandelijks opzegbare simonly (100bel/sms en 1000MB data welke binnenkort ook in de hele EU gebruikt kan worden), waarbij je sowieso een nieuwe simkaart krijgt. Hierbij is het wel belangrijk om te controleren of je toestel 4G geschikt is. Dit kun je hier checken. Als je hier vragen over hebt of als ik je kan helpen met het aanvragen van een prepaid simkaart dan help ik je graag!

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 1
Badge
Als je een abonnement neemt betaal je elke maand een bedrag. Daar worden dan ook zaken als simkaarten uit betaald. Prepaid kent weinig omzet verplichting en betaal je gewoon voor dit soort zaken.
Hoi Aagje,

ik snap wat je schrijft, maar aan de andere kant, betaal je meer per gebelde minuut.
Ik heb geen abo, daar ik regelmatig ook in buitenland ben, en daar een andere door werk betaald, en dus niet gebruik hoef te maken van Tele2.
Gemiddeld bel ik voor 100,- per jaar, maar verschilt veel per maand.
Omgerekend zijn mijn abo optie's duurder.
maar dit terzijde, ik vind het raar dat je als nieuwe klant of via abo "van alles er bij krijgt" en als "trouwe" klant gewoon in de kou gezet wordt.
Dus gaan we haastig op zoek naar ander prepaid, daar waar je wel een goedkope of zelfs gratis sim (nano) kunt krijgen.
Reputatie 4
Badge
Hoi Ger72,

Wanneer je een nieuwe simkaart wilt omdat je, zoals in jouw geval, een nieuw toestel hebt gekocht, dan wordt hier inderdaad 15 euro voor in rekening gebracht. Helaas is dit iets wat ik niet kan veranderen. Voor 12 euro per maand heb je een maandelijks opzegbare simonly (100bel/sms en 1000MB data welke binnenkort ook in de hele EU gebruikt kan worden), waarbij je sowieso een nieuwe simkaart krijgt. Hierbij is het wel belangrijk om te controleren of je toestel 4G geschikt is. Dit kun je hier checken. Als je hier vragen over hebt of als ik je kan helpen met het aanvragen van een prepaid simkaart dan help ik je graag!

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.