beantwoord

Prepaid: bellen in het buitenland niet mogelijk.

• 2 mei 2017
  • 6 reacties
  • 408 x bekeken

Ik heb prepaid en een aantal MB,s voor in het buitenland. Internet lukte, maar..... ik kon niet bellen naar een 06 nummer en kreeg de melding dat het ACM limiet was overschreden en NIET toegestaan door SIM.

Is dit op te lossen door jullie? Ik MOET ook in het buitenland kunnen bellen.

Met vriendelijke groet,

Marja
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 4 mei 2017, 12:06

Hoi Marja,

Ik snap dat je gewoon alles het liefst zo snel mogelijk opgelost wil hebben!
Problemen met diensten in het buitenland zijn voor ons lastig op te lossen als iemand weer terug is in Nederland, instellingen kunnen niet getest worden en het desbetreffende netwerk waar je op aan gemaild bent kunnen wij niet onderzoeken..

Zullen we je grootste probleem eerst oplossen en daarna kijken naar de rest, stap voor stap. Zodat er niks door elkaar gaat lopen?
Kan je dit moment gebeld worden door andere en wat voor een melding krijg je als je zelf probeert te bellen?

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Badge
Hoi!

Kan je op dit moment nog wel gebeld worden terwijl je in het buitenland zit en lukt het internetten nog steeds?
Heb je misschien van ons ook een sms-bericht ontvangen?

Groetjes, Maris
Dag Maris,

ik ben niet meer in het buitenland. Er wordt inderdaad in een andere topic ook aan dit probleem gewerkt.

Ik kan geen telefonsich contact leggen met Tele 2, noch opwaarderen enz.

Sorry als dit misschien door elkaar gaat lopen..., maar mijn probleem is nog niet opgelost en er werd gevraagd of ik een nieuw topic wilde startte, maar dat bleek , bij nader inzien, ergens anders over te gaan.

Maar toch: weet iemand een oplossing??
Badge
Hoi Marja,

Ik snap dat je gewoon alles het liefst zo snel mogelijk opgelost wil hebben!
Problemen met diensten in het buitenland zijn voor ons lastig op te lossen als iemand weer terug is in Nederland, instellingen kunnen niet getest worden en het desbetreffende netwerk waar je op aan gemaild bent kunnen wij niet onderzoeken..

Zullen we je grootste probleem eerst oplossen en daarna kijken naar de rest, stap voor stap. Zodat er niks door elkaar gaat lopen?
Kan je dit moment gebeld worden door andere en wat voor een melding krijg je als je zelf probeert te bellen?

Groetjes, Maris
In Nederland kan ik iedereen bellen en sms-en, behalve Tele2.
Ik krijg, als ik jullie opwaardeernummer 12444 bel (in Nederland) te horen: er is helaas een fout ontstaan. Belt u later aub nog eens.
een sms naar 1280 om MB's op te waarderen. lukt niet.

Dit probleem is Jurrien van jullie afdeling al proberen aan het proberen op te lossen.......
Badge
Hoi Marja, laten wij dan maar een bericht van Jurrien afwachten!

Groet, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris