Prepaid

  • 29 november 2018
  • 4 reacties
  • 4074 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie
Begin november een prepaid sim kaartje aangevraagd via website van tele2.
6 November is het kaartje geleverd en 10 euro betaald aan koerier. Er zat verder geen info bij het pakketje.
Sim geplaatst in tel., geen netwerk. Begreep dat het geactiveerd moest worden.
Heb geprobeerd te activeren, vragen ze om het tel. nummer wat ik dus niet weet omdat er geen netwerk is.

Klantenservice gebeld, na 3 keer doorverwijzing de juiste persoon aan de lijn gehad. Die zei dat er problemen waren met de prepaid kaarten.
Er zou een nieuwe kaartje opgestuurd worden.

Na meer dan een week wachten nog steeds geen kaartje.
Contact gehad met webchat 14 november geloof ik. Er zou nogmaals een nieuw kaartje worden opgestuurd.
Het is nu 29 november.. en we wachten nog steeds.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge
Hi,

Heeft Tele2 wel het goede adres? Misschien dat je dat even na kunt kijken in je account. En anders even telefonisch contact opnemen.
Hi,

Heeft Tele2 wel het goede adres? Misschien dat je dat even na kunt kijken in je account. En anders even telefonisch contact opnemen.


Ja alles klopt.
Reputatie 4
Badge
Hi MB_,

Ik zou graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Emailadres
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi MB_,

Tot op heden heb ik nog geen gegevens van je ontvangen.
Heb je ondertussen de simkaart ontvangen via de post?

Groetjes,

Hinke