beantwoord

Pre Paid sim omruilen voor een nano pre paid sim met nummerbehoud

• 24 september 2018
  • 7 reacties
  • 1919 x bekeken

Ik heb nu een pre paid sim van jullie, maar dit is nog een conventionele sim. Ik heb een nieuw toestel waar een nano sim in moet. Is het mogelijk om mijn huidige sim om te ruilen voor een nano sim, maar dan met nummerbehoud en met behoud van beltegoed?
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 2 oktober 2018, 09:31

Hi Eelco B,

Bedankt voor de aanvullende gegevens.
Ik heb de simkaart naar jou adres toegestuurd en deze ontvang je binnen 5 werkdagen.
Je kan de simkaart telefonisch of via mij laten activeren.

Houd er rekening mee dat de gegevens die op de huidige simkaart staan, goed opgeslagen worden op bijvoorbeeld de telefoon zelf.
Deze gegevens worden namelijk verwijderd van de simkaart zodra je de nieuwe activeert.

Daarnaast gaf je in het privébericht aan dat je een nieuwe telefoon hebt liggen, indien dit een smartphone is dan raad ik je aan om de instellingen voor internet goed te controleren.
Indien je ouders geen gebruik willen maken van mobiele data, dan raad ik je aan deze uit te zetten om te voorkomen dat het beltegoed snel op gaat.
Als je ouders wel gebruik willen maken van internet, dan is wellicht één van deze bundels iets voor hun.

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ja, dat kan maar alleen telefonisch. Bel dus even de klantenservice.
Reputatie 4
Badge
Hi Eelco B,

Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Anders kan ik ook een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Uiteraard met behoud van je nummer en beltegoed.

Groetjes,

Hinke
Hi Eelco B,

Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Anders kan ik ook een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Uiteraard met behoud van je nummer en beltegoed.

Groetjes,

Hinke

Geachte Hinke,

Ik heb nog niet kunnen bellen. Zou je het voor mij kunnen regelen?
Geef maar even door wat je nodig hebt, maar ik ga er vanuit dat dit even via een persoonlijk bericht gaat.

M.v.g. Eelco
Reputatie 5
Badge
Hi Eelco,

Je kan ook eventjes naar de eerste beste telefoon winkel lopen in je buurt en vragen of ze je simkaart even willen knippen. Dit doen ze meestal gratis en is binnen enkele seconden geregeld, wachttijd in de rij natuurlijk uitgezonderd haha.
Reputatie 4
Badge
Hi Eelco B,

Ik kan dit zeker voor je regelen!

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Mobiel nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Eelco B,

Bedankt voor de aanvullende gegevens.
Ik heb de simkaart naar jou adres toegestuurd en deze ontvang je binnen 5 werkdagen.
Je kan de simkaart telefonisch of via mij laten activeren.

Houd er rekening mee dat de gegevens die op de huidige simkaart staan, goed opgeslagen worden op bijvoorbeeld de telefoon zelf.
Deze gegevens worden namelijk verwijderd van de simkaart zodra je de nieuwe activeert.

Daarnaast gaf je in het privébericht aan dat je een nieuwe telefoon hebt liggen, indien dit een smartphone is dan raad ik je aan om de instellingen voor internet goed te controleren.
Indien je ouders geen gebruik willen maken van mobiele data, dan raad ik je aan deze uit te zetten om te voorkomen dat het beltegoed snel op gaat.
Als je ouders wel gebruik willen maken van internet, dan is wellicht één van deze bundels iets voor hun.

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Eelco B,

Heb je de simkaart ontvangen?

Groetjes,

Hinke