beantwoord

pre paid bundel

• 10 maart 2015
  • 33 reacties
  • 2563 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

33 reacties

15 april weer 50 st gekocht, en weer rekent tele2 me 2,50 ipv het bedrag a 2,00 waar ze voor worden aangeboden!!
vandaag 18-04 op jullie site gekeken, en ze worden nog steeds voor 2 euro aangeboden....

Erg benieuwd wanneer het aan gepast wordt!

Fijn weekend!
Vrees dat 2,50 gewoon doorberekend gaat worden, omdat de site fout is. Leuker kunnen ze het niet maken, wel duurder.
Reputatie 4
Badge +5
Goedemorgen Sandrini,

Ik begrijp dat het bedrag voor de sms bundels verkeerd stond op onze site, toen je dit aangaf ben ik daar meteen achteraan gegaan en heb ik de teveel betaalde kosten voor jou gecrediteerd. De wijziging in de prijs bleek niet verwerkt te zijn op de site en dat hebben we meteen aangepast zoals je hier kan zien. Nu heb ik inderdaad begrepen dat er nog een pagina op onze site is waar de oude prijs op staat, dat is niet netjes en daarom zal ook dit meteen aangepast worden. Bedankt voor de oplettendheid 🙂.

Fijn weekend,

Velma
Ergo, gewoon 2,50.......
Twee in prijs verschillende pagina's op een site? Aha logisch.......?????
Ik zal maar niet vragen waarom dat is .fijne Zondag Velma
Zal wel weer iets met de voorkant en achterkant van de Tele2-administratie te maken hebben......🆒
Hallo Velma,

Het heeft even geduurd, maar ik zie nu idd dat jullie het sms tarief op de website hebben aangepast. Ik heb gisteren een sms bundel gekocht en betaalde nu 2,50 wat het bedrag is dat ook op de site vermeld wordt. Dus dat is vanaf nu eindelijk in orde.

Nu lees ik bij tarieven dat er een groot verschil is met bellen via pre paid en pre paid plus.
bij pre paid betaal je voor een gesprek naar vast 0.35, naar mobiel 0.35, en een sms kost 0,15.
bij pre paid plus....................................... naar vast 0,10,naar mobiel 0,10 en een sms kost 0,10

Een groot verschil!! Mijn vraag; is het mogelijk mijn pre paid kaart om te zetten naar pre paid plus, en hoe werkt dat?

Groet, Rob
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Sandrini,

Excuses voor mijn late reactie, ik heb je laatste berichtje helemaal over het hoofd gezien waardoor ik nog niet eerder heb gereageerd.
Om gebruik te maken van prepaid plus sms je "Extra voordeel" naar 1250, je krijgt dan meteen een bevestigings-sms. Vervolgens kan je 30 dagen profiteren van extra voordeel. Als de maand voorbij is kan je opnieuw "extra voordeel" naar 1250 sms'en als je hier opnieuw gebruik van wilt maken. Hier vind je alle informatie over prepaid plus. Laat je me weten of dit duidelijk is?

Groetjes,

Velma