beantwoord

pre paid bundel

• 10 maart 2015
  • 33 reacties
  • 2563 x bekeken

ik heb een prepaid sms bundel gekocht voor 2 euro. er wordt echter 2,62 van mijn beltegoed afgetrokken.
Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 20 maart 2015, 16:11

Hoi Rob,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb met je meegekeken en er wordt een bedrag van €0.62 voor jou gecrediteerd, dit wordt weer bijgeschreven bij je beltegoed. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen dan hoor ik dat graag.

Fijn weekend,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

33 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi sandrini,

Dat is vreemd. Heb je ook nog andere dingen gedaan met je telefoon? Gebeld met servicenummers, naar het buitenland of betaalde sms diensten ontvangen? Ik raad je aan om je factuur te bekijken, je kan dan precies nagaan waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht. Als blijkt dat de €2.62 volledig in rekening is gebracht voor de sms bundel i.p.v. de €2,- dan hoor ik dat graag van je.

Fijne avond,

Velma
Hoi sandrini,

Dat is vreemd. Heb je ook nog andere dingen gedaan met je telefoon? Gebeld met servicenummers, naar het buitenland of betaalde sms diensten ontvangen? Ik raad je aan om je factuur te bekijken, je kan dan precies nagaan waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht. Als blijkt dat de €2.62 volledig in rekening is gebracht voor de sms bundel i.p.v. de €2,- dan hoor ik dat graag van je.

Fijne avond,

Velma

tis al de tweede keer dat er 2,62 ipv 2 euro word afgeschreven! de eerste keer werd het gecompenseerd. maar nu gebeurt het me weer!
Het is al de tweede keer dat er ipv 2 euro 2,62 werd afgeschreven. En nee, ik heb tussendoor niet gebeld en of een sms gestuurd. Vandaar dat ik het niet snap.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi sandrini,

Zou je mij een privé bericht willen sturen met je NAW-gegevens en klantnummer? Dat kan je doen door op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht. Ik zal dan met je meekijken.

Fijn weekend,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hoi,

Bedankt voor het sturen van je NAW-gegevens, als je geen klantnummer weet zou je me dan je geboortedatum willen sturen ter identificatie?

Groetjes,

Velma
Hoi,

Bedankt voor het sturen van je NAW-gegevens, als je geen klantnummer weet zou je me dan je geboortedatum willen sturen ter identificatie?

Groetjes,

Velma
30-06-1962. Wellicht kun je mijn klantnummer ook doorgeven. kan handig zijn voor in de toekomst bij nieuwe mogelijke vragen.
Bij voorbaat dank!

Gr Rob
Mysterieus probleem die 2,62. Hou je ons op de hoogte op het forum? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Rob,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb met je meegekeken en er wordt een bedrag van €0.62 voor jou gecrediteerd, dit wordt weer bijgeschreven bij je beltegoed. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen dan hoor ik dat graag.

Fijn weekend,

Velma
Het is al de tweede keer dat er ipv 2 euro 2,62 werd afgeschreven. En nee, ik heb tussendoor niet gebeld en of een sms gestuurd. Vandaar dat ik het niet snap.

Nu wachten op de derde keer?:8
Het laatste TE VEEL genomen bedrag van (deze keer) 2,52 is met niet gecompenseerd!
Ik blijf erg benieuwd naar het antwoord van Tele2. Jullie bieden in een bundel 50 sms jes aan voor 2 euro.. maar al 3x rekenen jullie me meer! Dat kan toch niet!
Zucht, waarom ben ik niet verbaasd...............:(
Reputatie 4
Badge +5
Hoi sandrini, mijn excuses dat het laatste te veel afgeschreven bedrag nog niet is gecompenseerd, ik ga hier nogmaals voor je achteraan en er wordt €0,52 op je beltegoed bijgeschreven. De prijzen voor de sms bundels op onze website zijn aangepast, een bundel van 50 sms'jes kost nu €2,50. Hier vind je meer informatie daarover. Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag.

Fijn weekend,

Velma
Beste Velma,

hartelijk dank voor je bericht. het lijkt nu idd dat een en ander is opgelost. Wel niet in het voordeel voor de klant, want ze worden nu 2.50 ipv 2.00. Maar goed het is wel beter dat het bedrag nu in elk geval klopt!

Dank voor al je genomen moeite!

Groet, Rob
echter.....
als ik op het linkje stuur die jij me in je bericht gaf zie ik idd het aangepaste bedrag van 2.50. Maar (!!) ga ik vanuit mijn browser naar jullie pagina, dan staat het bedrag nog steeds op 2 euro.
Het moet niet gekker worden!!! Verklaar AUB

Gr
Lol, lees mijn vorige opmerking...........
Lol, lees mijn vorige opmerking...........

Wat is dat bij Tele2 ?? op de site staat nog steed 2 euro voor 50x sms. En deze medewerkster beweerd dat een en ander is aangepast! Verder zegt ze me het bedrag bij mijn beltegoed te hebben geboekt, nou...dus niet!
Het wordt tijd voor een officiële klacht bij Tele2!
En / of een overstap naar provider die zijn zaken beter op orde heeft ?
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Sandrini,

Het bedrag voor de sms bundels is aangepast op onze website. Vreemd dat jij dit vanuit jouw browser niet ziet, welke browser gebruik jij? Je geeft aan dat je de aanpassing wel ziet als je de link opent die ik heb meegestuurd, vanuit welke browser open je deze dan? Het bedrag wat er te veel is afgeschreven van je beltegoed toen de oude prijzen op de website stonden is ook weer bijgeboekt bij je beltegoed. Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik dat graag.

Groetjes,

Velma
ik zie nu idd dat je er 0,73 euro cent hebt bijgeboekt.. dank. Maar als ik kijk op jullie site (via internet explorer / of via Chrome) dan staat daar nog steeds dat jullie 50 sms`jes aanbieden voor 2 euro hoor! en dus niet voor 2,50 die jullie mij steeds rekenen!!
Snap je dat je als klant steeds minder vertrouwen in Tele2 krijgt??!!
Vandaag weer 50 sms gekocht... en WEER rekent Tele2 me 2,50 ipv de 2 euro die ze zeggen te berekenen!!
Compenseer je me weer Velma? En wanneer.. is het eindelijk een normaal.. gewoon zoals jullie schrijven 2 euro voor 50 sms.. en dat het dan ook 2 euro kost en geen 2,50 ?? kom op!!!!!!!!!!
Reputatie 4
Badge +5
Dat is wel heel vreemd hoor. Ik heb het ook nog even gecontroleerd vanaf een andere computer en ik zie nu gewoon €2,50 staan. Je gaf in eerste instantie aan dat je met de link die ik je heb meegestuurd wel €2,50 zag staan? Open je deze link met dezelfde browser? Zou je mij een print screen willen toesturen van de pagina waar jij nog €2,- ziet staan?

Groetjes,

Velma
Velma, Op deze pagina: https://www.tele2.nl/mobiel/prepaid/plus-bundels/

https://www.tele2.nl/mobiel/prepaid/plus-bundels/

Sorry. ik weet niet waarom de afbeelding er twee keer staat.
nou wh turner geeft het bewijs ook al!!
Echt hoor.. er klopt iets niet bij tele2!! misschien jullie naam veranderen in teleNEE!!
Reputatie 4
Badge +5
Aha, dankjewel WhTurner! Ik heb hier meteen een melding van gemaakt, de prijs zal ook op deze pagina aangepast worden.

Fijn weekend,

Velma