beantwoord

Per ongeluk prepaid bon gekocht terwijl ik abbo heb

• 19 juni 2015
  • 7 reacties
  • 605 x bekeken

Hallo,

ik heb per ongeluk een prepaidbon gekocht terwijl ik een abonnement heb...
Ik kan hier dus 3x niks mee, de Jumbo wilt geen geld teruggeven, dus wat kan ik doen?
Kan tele2 mijn geld teruggeven, de bon is nog niet gebruikt :(

MVG,

Ferdi:D
icon

Beste antwoord door eric 20 juni 2015, 00:20

Tele2 moet de retailer (jumbo) ook een stuk winst betalen. Dus Jumbo is de enigste partij die voor jou iets kan betekenen, naast andere prepaod klanten van Tele2 die beltegoed willen opwaarderen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Marktplaats.....
Reputatie 3
Badge +1
Hallo,
ik heb per ongeluk een prepaidbon gekocht terwijl ik een abonnement heb...
MVG,
Ferdi:D

ROFL ;):P:?
Reputatie 4
Badge +2
Je kan er eventueel met je grasmaaier over heen rijden? 😛 Ben alleen bang dat dat geen oplossing is.... Geen idee wat de retour voorwaarden van de Jumbo zijn, maar hier heeft Tele2 geen invloed op.
Reputatie 7
Badge +4
Tele2 moet de retailer (jumbo) ook een stuk winst betalen. Dus Jumbo is de enigste partij die voor jou iets kan betekenen, naast andere prepaod klanten van Tele2 die beltegoed willen opwaarderen.
Reputatie 3
Badge +1
Hoe koopt iemand per ongeluk beltegoed? :D:D:D
Dat Jumbo geen geld teruggeeft is simpel omdat je de code kunt hebben overgeschreven, Jumbo kan dit dus niet opnieuw verkopen, en Jumbo krijgt dat geld niet terug van Tele2. Tele2 zou wel degelijk iets kunnen betekenen, door bikvoorbeeld de betreffende code in het systeem te verwerken, en dit als korting op het abo te geven, desnoods met aftrek van die ("superhoge" ) kosten die Tele2 aan Jumbo betaalt. Beetje creativiteit en ook dit kan door Tele2 worden opgelost. Toch Eric?
Reputatie 7
Badge +5
LOL, weet je hoeveel handelingen x het aantal medewerkers je opsomt.
Krijg dat maar eens creatief door HET systeem, tegen die tijd is dat prepaidkaartje verlopen en zet HET systeem zijn abonnement op zwart.

Was die on-topic en geheel naar wens ?
Heb zo toch even Tele2 300 manuren bespaard zonder HET systeem eerst te hoeven raadplegen.