vraag

overstappen tele 2 naar t-mobile CODE niet ontvangen

• 17 november 2019
  • 9 reacties
  • 373 x bekeken

Overstappen tele 2 naar  t-mobile CODE niet ontvangen.

heb een tele 2 nummer met Prepaid kaart.

tot nu toe geen overstap code ontvangen.

Krijg de vreemde medling dit is geen Tele 2 nummer

tewijl ik nog maar 13 dagen heb om over te stappen.

Hoe zit dat Tele 2. ?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bel maandag even de klantenservice. Die kunnen jouw code ook opzoeken.

Reputatie 7
Badge +1

Je hebt het niet toevallig over een Bliep nummer? Want daar geldt het niet voor.

Reputatie 5
Badge

Bliep is al een enige tijd een losstaand bedrijf, die alleen nog gebruik maakt van het netwerk van Tele2/T-Mobile. 

Voor vragen over het einde van Tele2 prepaid kunnen Bliep klanten contact opnemen met Bliep via www.bliep.nl of per mail via hulp@bliep.nl.

Tot op heden geen code ontvangen op mijn prepaid nummer betreffende de overgang van Tele2 prepaid naar prepaid van T-Mobile. Omdat ik de telefoon weinig gebruik staat er nu €60,90 beltegoed op wat mogelijk zomaar vervalt hoe kan ik mijn tegoed veilig stellen.

Reputatie 7
Badge +4

De actie om beltegoed mee te nemen was alleen geldig bij een overstap vorig jaar.

De actie om beltegoed mee te nemen was alleen geldig bij een overstap vorig jaar.

Waarom heb ik dan geen bericht hierover ontvangen op mijn mobiel, dan had ik op tijd de mogelijkheid gehad om over te stappen.

Reputatie 7
Badge +1

Vreemd, andere klanten hebben wel bericht gehad. https://forum.tele2.nl/prepaid-179/kaartje-voor-overstap-tele-2-t-mobile-werkt-niet-78315 Of dat via sms of de nieuwsbrief was, staat er niet bij.

Vreemd, andere klanten hebben wel bericht gehad. https://forum.tele2.nl/prepaid-179/kaartje-voor-overstap-tele-2-t-mobile-werkt-niet-78315 Of dat via sms of de nieuwsbrief was, staat er niet bij.

Ik heb sinds 2005 dag 2 prepaid sim kaarten van Tele2 op beiden heb ik geen SMS of enig ander melding/bericht ontvangen betreffende het overgaan van Tele2 prepaid naar T-Mobile prepaid. Dit zijn nog de oude Sim kaarten (dus geen micro of nano o.i.,d.). Ik heb al eens eerder geprobeerd om de simlock van de destijds (jaren terug) via Tele2 bestelde mobiele telefoons door Tele2 eraf te laten halen maar bij beide kreeg ik geen medewerking van Tele2 ook heb ik een ongeveer jaar geleden Tele2 gevraagd om de oude Sim kaarten te vervangen door de huidige (micro of nano) maar toen kreeg ik enkel te horen dat ze met prepaid ophielden en ik wel kon overstappen op een abonnement (maar dan zou ik ook mijn beltegoed kwijt zijn). Over de service van Tele 2 ben ik dus niet echt tevreden.

Reputatie 7
Badge +4

Sms communicatie is vluchtig. Als je telefoon een week uit staat wordt de sms verwijderd uit het netwerk. Bij prepaid moet je dus zelf goed oppassen wat de geldigheid is. Je kunt al langere tijd niet meer opwaarderen bij Tele2 . Je kan je beltegoed opmaken en als je jouw nummer niet wilt behouden zal deze in November vanzelf vervallen. Mocht je jouw nummer wel willen behouden, dan vraag je een nieuwe prepaid 3 in 1 kaart aan. Zodra je die hebt kun je in de bijbehorende t-mobile app nummerbehoud van je Tele2 nummer aanvragen. 

Reageer