beantwoord

Opwaarderen prepaid


  • Durft te posten
  • 1 reactie
Hoi.

Ik zit bij de virtuele provider bliep, welke onder Tele2 valt.
Ik heb zondag 10 december €20tegoed gekocht.
De code werkte echter niet en heb veel contact gehad met bliep en Tele2 bliep legt het bij Tele2 neer. Tele2 eerst bij bliep en nu legt Tele2 het bij de verkoper neer want mijn code bevat 13 ipv 10 cijfers. Maar zowel de ap als de online of telefonische opties vragen allemaal om 13 cijfers. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

Kan iemand mij helpen. Ben ik nou die €20 gewoon kwijt.

icon Beste antwoord door eric 21 december 2017, 07:51

Daar kunnen we hier op het forum niet mee helpen. BLIEB is eigen provider met deels zijn eigen systemen. Je zult het toch met/bij hen moeten oplossen. Wij kennen hun oplossing niet op dit forum.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Daar kunnen we hier op het forum niet mee helpen. BLIEB is eigen provider met deels zijn eigen systemen. Je zult het toch met/bij hen moeten oplossen. Wij kennen hun oplossing niet op dit forum.
Reputatie 6
Badge
Zou het kunnen dat je Tele2 tegoed hebt gekocht in plaats van Bliep tegoed?
Reputatie 4
Badge
Vanwege inactiviteit sluit ik deze topic.

Groetjes,

Hinke