beantwoord

Opwaarderen lukt niet. Nummer dreigt te vervallen.

• 29 januari 2016
  • 4 reacties
  • 351 x bekeken

Ik krijg, ingelogd in "Mijn Tele2" bij mijn pogingen om op te waarderen steeds het bericht "Op dit telefoonnummer kan niet worden opgewaardeerd." Daarbij komt dat mijn prepaid-tegoed eerst € 23,97 geldig tot 09-01-2016 was en nu € 1,06 geldig tot 22-10-2015 is (hoewel ik niets verbeld heb). Hoe kan dit ? Het noodzakelijke opwaarderen lukt eenvoudig niet op tijd !! Hoe kan ik mijn nummer behouden of overzetten ?
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 6 februari 2016, 15:27

Hallo Claes,

Jouw beltegoed is helaas voor een groot gedeelte verlopen. Er is nog 1,04 over en dit is inactief tot het moment dat je opwaardeert. Het is wel belangrijk dat je zo snel mogelijk actie onderneemt. Je kunt of bij ons opwaarderen of overstappen naar een andere aanbieder, maar als je niets doet wordt jouw nummer binnenkort helemaal inactief en dan zal jouw telefoonnummer ook verlopen. Ik heb ook opgezocht tot wanneer dit precies kan en dat is 10 februari. Op deze dag ben je voor het laatst in staat om het nummer over te hevelen naar een andere provider of kun je bij ons opwaarderen.
Mocht je nog een vraag voor mij hebben, dan hoor ik dat graag van je.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste Claes,

Goed dat je hiervoor een eigen topic hebt aangemaakt 🙂 Ik kijk graag even of ik dit voor je op kan helderen en natuurlijk om te zien of ik de oorzaak van het niet kunnen opwaarderen kan achterhalen. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Wil je mij jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Eventuele aanvullende informatie hoeft niet in dat privébericht, maar kun je gewoon hier plaatsen.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Claes,

Ik zie dat jouw beltegoed is vervallen. Het moet op dit moment echter nog wel mogelijk zijn om gebeld te worden. Wil je controleren of dat klopt? In dat geval is het namelijk mogelijk om jouw telefoonnummer weer geheel actief te maken, door opnieuw op te waarderen, bijvoorbeeld door een kaart te kopen via de verkooppunten die op onze site staan. Daarnaast is het inderdaad ook mogelijk om het nummer mee te nemen naar een klein abonnement van Tele2 of naar een andere aanbieder.

Groetjes,
Rick
Inderdaad kan ik nog gebeld worden. Is dan bij opwaarderen via een verkoopunt het oude saldo verloren ?
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Claes,

Jouw beltegoed is helaas voor een groot gedeelte verlopen. Er is nog 1,04 over en dit is inactief tot het moment dat je opwaardeert. Het is wel belangrijk dat je zo snel mogelijk actie onderneemt. Je kunt of bij ons opwaarderen of overstappen naar een andere aanbieder, maar als je niets doet wordt jouw nummer binnenkort helemaal inactief en dan zal jouw telefoonnummer ook verlopen. Ik heb ook opgezocht tot wanneer dit precies kan en dat is 10 februari. Op deze dag ben je voor het laatst in staat om het nummer over te hevelen naar een andere provider of kun je bij ons opwaarderen.
Mocht je nog een vraag voor mij hebben, dan hoor ik dat graag van je.

Groetjes,
Rick