beantwoord

Opwaarderen lukt niet

• 31 december 2015
  • 4 reacties
  • 913 x bekeken

Hallo,

Ik probeerde net mijn prepaid tegoed online op te waarderen, maar kreeg de melding dat mijn opgegeven nummer niet opgewaardeerd kon worden. Wanneer ik mijn saldo opvraag (*111#) geeft hij dat het tegoed verloopt op 30 juni 2016. Mijn tegoed bedraagt 0,00 euro. Ik kan nog wel door anderen worden gebeld, maar zelf bellen lukt niet omdat ik geen tegoed meer heb. Het opwaarderen lukt dus niet...
Hoe kan dit worden opgelost?
icon

Beste antwoord door eric 1 januari 2016, 12:01

*** Moderator edit ***
Je kunt ook een opwaardeerkaart in winkels kopen en dan via opwaarderen.

Als ik een ander tele2 nummer invoer bij online opwaarderen, is het wel mogelijk. Maar bij mijn nummer is het opwaarderen niet mogelijk. Ik weet niet of het aan mijn nummer ligt? Niet dat ik dan een opwaardeerkaart koop die vervolgens niet bij mijn nummer werkt?
(De laatste keer dat ik heb opgewaardeerd was volgens mij op 30-06-2015 en ik heb al best lang geen tegoed meer)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo'n opwaardeervoucher is niet telefoonnummer specifiek. Je kan er elk Tele2 mobiel prepaid nummer mee opladen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als ik een ander tele2 nummer invoer bij online opwaarderen, is het wel mogelijk. Maar bij mijn nummer is het opwaarderen niet mogelijk. Ik weet niet of het aan mijn nummer ligt? Niet dat ik dan een opwaardeerkaart koop die vervolgens niet bij mijn nummer werkt?
(De laatste keer dat ik heb opgewaardeerd was volgens mij op 30-06-2015 en ik heb al best lang geen tegoed meer)
Reputatie 7
Badge +4
*** Moderator edit ***

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo'n opwaardeervoucher is niet telefoonnummer specifiek. Je kan er elk Tele2 mobiel prepaid nummer mee opladen.

Okee bedankt!