beantwoord

onverwachte systeemfout

• 7 april 2018
  • 1 reactie
  • 629 x bekeken

Ik heb gisteren mijn nieuwe prepaid simkaart gekregen en wil mij registreren op tele2 zodat ik mijn simkaart kan activeren. Echter wanneer ik de stappen volg om mij te registreren krijg ik het volgende bericht: "onverwachte systeemfout probeer het nog een keer."

nu zijn we al een dag verder en heb het opnieuw geprobeerd maar het probleem blijft zich herhalen.

Wat moet ik nu doen om mijn simkaart te activeren?
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 8 april 2018, 12:40

Hi JulesGE, welkom op ons forum!

Het probleem is bekend en er wordt momenteel onderzocht wat er mis gaat. We weten nog niet precies hoe lang het gaat duren voor er een directe oplossing voor je probleem is.

Wel kijk ik graag even mee om te kijken of we een passend alternatief kunnen bieden. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Het simkaartnummer en het 06-nummer die bij de simkaart horen die je hebt ontvangen.
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge
Hi JulesGE, welkom op ons forum!

Het probleem is bekend en er wordt momenteel onderzocht wat er mis gaat. We weten nog niet precies hoe lang het gaat duren voor er een directe oplossing voor je probleem is.

Wel kijk ik graag even mee om te kijken of we een passend alternatief kunnen bieden. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Het simkaartnummer en het 06-nummer die bij de simkaart horen die je hebt ontvangen.
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!