beantwoord

Online prepaid opwaarderen werkt niet

• 18 januari 2016
  • 7 reacties
  • 341 x bekeken

Ik wil online opwaarderen, daarbij krijg ik de volgende melding:
Op dit telefoonnummer kan niet worden opgewaardeerd.
De laatste keer dat ik opwaardeerde was 22-09-2015
iemand enig idee hoe ik alsnog kan opwaarderen??

BVD
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 25 januari 2016, 11:42

Hi Andre Linoge,

Er zijn verschillende manieren om op te waarderen. Zo hebben wij onder andere een overzicht met verschillende verkooppunten. Is het inmiddels online al gelukt? Anders kijk ik natuurlijk graag wat ik verder voor jou kan betekenen.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Waarom kan ik mijn prepaid nummer opwaarderen?
Ik wil online opwaarderen, daarbij krijg ik de volgende melding:
Op dit telefoonnummer kan niet worden opgewaardeerd.
De laatste keer dat ik opwaardeerde was 22-09-2015
iemand enig idee hoe ik alsnog kan opwaarderen??

BVD
Reputatie 4
Badge +3
Hi Andre Linoge,

Er zijn verschillende manieren om op te waarderen. Zo hebben wij onder andere een overzicht met verschillende verkooppunten. Is het inmiddels online al gelukt? Anders kijk ik natuurlijk graag wat ik verder voor jou kan betekenen.

Groetjes,
Rick
Beste Rick,

Er zijn verschillende posts op het forum van mensen met precies hetzelfde probleem, waaronder ook ik. Is het niet mogelijk dat er een storing is, waardoor wij allemaal niet kunnen opwaarderen?

Hi Andre Linoge,

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Er is mij niets bekend van een storing, maar we gaan het in de gaten houden. Zou je het in de tussentijd in een andere webbrowser willen proberen? Dat kan ook verschil uitmaken. Als dat niet werkt, ontvang ik graag jouw klantnummer, 06-nummer, NAW-gegevens en geboortedatum via een privébericht. Dan kijk ik of alles wel goed staat voor jouw telefoonnummer.
Ook ik krijg, ingelogd in "Mijn Tele2" bij mijn pogingen om op te waarderen steeds het bericht "Op dit telefoonnummer kan niet worden opgewaardeerd." Daarbij komt dat mijn prepaid-tegoed eerst € 23,97 geldig tot 09-01-2016 was en nu € 1,06 geldig tot 22-10-2015 is (hoewel ik niets verbeld heb). Hoe kan dit ? Het noodzakelijke opwaarderen lukt eenvoudig niet op tijd !! Hoe kan ik mijn nummer behouden of overzetten ?
Reputatie 4
Badge +3
Beste Claes,

Elke klantvraag behandelen wij in een eigen topic. Wil je een nieuw topic openen voor jouw vraag? Dan helpen we jou daar graag verder. Je doet dit door hier te klikken.

Groetjes,
Rick